inderdaad ;D nu nog wachten op het 2de complex dat moet overtrekken. zal wel weer veel water met zicht meebrengeAl die regen en onweer komt nu mijn kant op. Hoop dat er nog wat overschiet.
veel plezier in ieder geval
Jep
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Jeptrekt dat richting het centrum (regio rond Zaventem)???
Jeptrekt dat richting het centrum (regio rond Zaventem)???
ik denk van wel
Jeptrekt dat richting het centrum (regio rond Zaventem)???Als hij het volhoud( hopelijk!). Dan ja. Maar ze spraken toch over onweersbuien 's nachts dus dat zal er dan wel één zijn zeker...
cool, da je dat zo kan zien. daarom die heel luide knal
Op buienradar heb je " blikseminslagen". Dan kom je op sateliet met alle blikseminslagen uur per uur. Op de satelietbeelden vergroot je tot je in de buurt van Hoegaarden bent en dan zie je het.
Jammer hè, ik zag ook maar 1 flits en als ik buiten ging staan hoorde ik wat flauw gedonder in de verte. Jammer dat het hier steeds langs trekt, maar je doet er niets aan helaas.
de moed nog niet opgegeven. sommigen buien verzwakken inderdaad terug maar er is nog kans genoeg
idd
Jammer hè, ik zag ook maar 1 flits en als ik buiten ging staan hoorde ik wat flauw gedonder in de verte. Jammer dat het hier steeds langs trekt, maar je doet er niets aan helaas.
Wacht nog ff af Maar als ik op buienradar kijkt is het ergste al voorbij
Hier is het meeste neerslag voorspel maar tot nu toe alleen wat lichte regen rond 18.00 uur.
Iemand een idéé?
Kijk even naar mijn post een pagina terug denk ik. Daar zie je hoe alles ter plaatse blijft trappelen rond rijsel.
Dat gebied zal heeeeel langzaam west-vlaanderen inschuiven en lang en heel lang blijven hangen, daardoor zeer veel neerslag.
Mijn idee, als ik fout ben, vertel het mij maar