inderdaad ;D nu nog wachten op het 2de complex dat moet overtrekken. zal wel weer veel water met zicht meebrengen
heb zicht op de brouwerij van hoegaarden. daar zijn ze nu druk aan het werk. nu ze genoeg voorraad hebben, ;D
Als je de radar bekijkt, lijkt het echt voor Rotterdam meer naar het zuid westen te trekken en samen te konteren en zo van Rotterdam af trekken.
Zit volgens mij wel veel onweer in die bui.
*EDIT NIKS GEZEGD SORRY !!!!*
Zo zie je maar hoe plaatselijk de hagel is. In het centrum van Apeldoorn namelijk helemaal geen hagel.
BTW de cape waarde is weer gestegen zie ik ok de kaarten wel gek zo laat nog
inderdaad ;D nu nog wachten op het 2de complex dat moet overtrekken. zal wel weer veel water met zicht meebrengen
heb het even nagekeken, er is tussen 20 en 21 u inderdaad blikseminslag geweest in Outgaarden in de velden bij de E 40
inderdaad ;D nu nog wachten op het 2de complex dat moet overtrekken. zal wel weer veel water met zicht meebrengeAl die regen en onweer komt nu mijn kant op. Hoop dat er nog wat overschiet.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
inderdaad ;D nu nog wachten op het 2de complex dat moet overtrekken. zal wel weer veel water met zicht meebrengeAl die regen en onweer komt nu mijn kant op. Hoop dat er nog wat overschiet.
Ik denk niet dat dat het geval zal zijn, de bui zakt elke minuut verder in zo lijkt het.
cool, da je dat zo kan zien. daarom die heel luide knal