donders,wel flink wat neerslag. Eerlijk gezegd niet eens de moeite om naar buiten te kijken. De wind lijkt nu ongeveer 10mins geleden gedraaid te zijn
dus dat zal het voor deze avond geweest zijn hier. Op naar de volgende
Mischien pik je nog iets mee van de andere stuk bui.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
haha tzal da zijn
Al die mooie rooie kruisjes zijn ook wel welkom boven duitsland !!! .
Normaal heb ik het niet op rooiekruisjes maar deze mogen er zijn hahaha...
Dan wil dat meestal zeggen dat je foto's te groot zijn
Onweersdagen: 0
Edit: En anders zijn je foto's gewoon te groot idd. | Gewijzigd: 5 juli 2012, 19:49 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
ls ik het zo zie meschien wel meschien niet, als het nog een beetje aktiveerd hebben we best wel een kans, anders wordt het toch morgen.
Als dat wat er boven Eindhoven zit het red tot hier...
Zou wel lekker zijn
volgens mij komt er nog een rode lijn aan die voor heel Belgie gaat zijn denkik
volgens mij komt er nog een rode lijn aan die voor heel Belgie gaat zijn denkik
ik hoop dat dat waar is wat je hier zegt zou leuk zijn, behalve de wateroverlast dan, maar dan heb ik eindelijk iets
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik moet wel zeggen dat het hoofdzakelijk uitblonk in regen, heel veel regen !!!!
Onweer,..... moah heb regelmatig veel actiever meegemaakt.... was niet schokkend.
De donders die er waren waren wel vet hard en zwaar maar gemiddeld 1 in de 4min.... | Gewijzigd: 5 juli 2012, 20:01 uur, door mrijkhals