Gisteren middag-avond stevig onweer.
Nu net wat buitjes maar zoveel neerslag valt hier niet hoor.
Ik denk dat het in dat gebied boven frankrijk zal zitten
Hemelsluizen staan hier volledig open, toch wel wat flitsen en schichten.
Ja ik nu ook. En serieuze oorverdovende donders hier. Zie het zo allemaal trillen. Trouwens, die buien ter hoogte van Luik gaan seffes volledig in de lengte overtrekken,
Edit: Nmaen bedoel ik. Zou wel eens kunnen, als ze niet te westelijk trekken. Sowieso zal dat lijntje voor wateroverlast zorgen!
Lijkt wel een rivier door mijn tuin heen !!
En ben toch maar naar binnen gegaan haha
Zo dan, beste bui daar idd
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
komt wel nog wat af voor belgie
| Gewijzigd: 5 juli 2012, 19:30 uur, door love severe weather
Hemelsluizen staan hier volledig open, toch wel wat flitsen en schichten.
Ja ik nu ook. En serieuze oorverdovende donders hier. Zie het zo allemaal trillen. Trouwens, die buien ter hoogte van Luik gaan seffes volledig in de lengte overtrekken,
Edit: Nmaen bedoel ik. Zou wel eens kunnen, als ze niet te westelijk trekken. Sowieso zal dat lijntje voor wateroverlast zorgen!
Ja, hier geraakt het water al amper door de riolen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
in vlissingen vooralsnog beetje regen beetje onweer maar nog niks extreems
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
donders,wel flink wat neerslag. Eerlijk gezegd niet eens de moeite om naar buiten te kijken. De wind lijkt nu ongeveer 10mins geleden gedraaid te zijn
dus dat zal het voor deze avond geweest zijn hier. Op naar de volgende | Gewijzigd: 5 juli 2012, 19:43 uur, door jarryd
in vlissingen vooralsnog beetje regen beetje onweer maar nog niks extreems Probeerde al plaatjes te uppen maar mag niet lukken...... 'bezig met uploaden druk niet op ok'...... en zo kan ik 5min wachten zonder dat er iets gebeurt....
Al die mooie rooie kruisjes zijn ook wel welkom boven duitsland !!! .
Normaal heb ik het niet op rooiekruisjes maar deze mogen er zijn hahaha... | Gewijzigd: 5 juli 2012, 19:42 uur, door mrijkhals