Ik denk dat je ook wel wat gaat krijgen, al zulen het buien van het kaliber "gewoon zomers onweer" zijn, ten westen van Bergen op Zoom verwacht ik meer "klein zomers onweer"
Bron: zomerweer.com is al minder dan het was maar je ziet ook nog wel forse buien ontstaan na de hoogste cape waardes van de dag.
ja dat is waar, er zijn nog heel de avond en nacht kansen ;D maar nu trekken de buien van frankrijk naar het westen. hoe kan dat dan dat de buien vanavond ineens van het westen naar het noorden of noord-oosten trekken. dan moet de windrichting tog veranderen ? of hoe zit dat inmekaar :)
Alles kan hé. We zien het wel wanneer het hier is. Dan kunnen we zien of het nu toch ineens van richting verandert of niet
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Succes daar hé
ja dat is waar, er zijn nog heel de avond en nacht kansen ;D maar nu trekken de buien van frankrijk naar het westen. hoe kan dat dan dat de buien vanavond ineens van het westen naar het noorden of noord-oosten trekken. dan moet de windrichting tog veranderen ? of hoe zit dat inmekaar :)
Alles kan hé. We zien het wel wanneer het hier is. Dan kunnen we zien of het nu toch ineens van richting verandert of niet
hier tog net ineens rode pitten ontstaan, met een beetje onweer. maa beter dan niets hoop dat er straks nog felere onweersbuien ontstaan :D we zien wel
Succes daar hé
dacht dat het hierop af kwam, maar is een beetje van richting verandert en bijna geen onweer meer ;s
In limburg inderdaad van wat slappe regen naar iets harder regen. Daar zit ik niet op te wachten.
limburg wel ja maar ik bedoel net daarboven,ondertussen al een paar grotere buien ontstaan.
Zelfde hier ,erg jammer :/
dus kom maar op maar op met dat duitse brouwsel, kunnen de liefhebbers hier wel gebruiken!