Min (°C) 17° 17° 13° 15° 13°
Max (°C) 26° 23° 23° 21° 21°
Wind Bft 2 / 3 / 3 / 3 / 3 /
Neersl. (%) 90% 85% 75% 80% 70%
Neersl. (mm) 88 mm 6 mm 3,5 mm 10 mm 3,5 mm
Weersverwachting Hoboken....beloofd wat!!
Jaa hier staat er ook 99 /D (wss dat 100 er niet op kan xd)
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Min (°C) 17° 17° 13° 15° 13°
Max (°C) 26° 23° 23° 21° 21°
Wind Bft 2 / 3 / 3 / 3 / 3 /
Neersl. (%) 90% 85% 75% 80% 70%
Neersl. (mm) 88 mm 6 mm 3,5 mm 10 mm 3,5 mm
Weersverwachting Hoboken....beloofd wat!!
Jaa hier staat er ook 99 /D (wss dat 100 er niet op kan xd)
Haha...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik heb het weer de afgelopen dagen niet gevolgd, maar is er ook kans op supercells? Hoe is de dynamische kant vandaag?
De buitjes onstaan wel lekker spontaan
Niet veel kans er is te weinig shear voor het vormen van supercells. Al is een kleintje niet helemaal uit te sluiten.
| Gewijzigd: 5 juli 2012, 14:13 uur, door Ries
Waar vind je dat per plaats? http://www.meteovista.be/
of
http://www.weer.nl/wereldweer/zoekresultaten.html
Ik drukte mij een beetje verkeerd uit, maar goed. Bedoelde waar je die extremen vond. Wij krijgen "maar" zo'n 11 tot 20 mm te slikken (afhankelijk van de site).
Aah ok. Ja de waardes die ik heb gepost staan op meteovista. Maarja, wat kan hier realtisch van worden genomen. mischien wel, mischien niet....
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik heb het weer de afgelopen dagen niet gevolgd, maar is er ook kans op supercells? Hoe is de dynamische kant vandaag?
De buitjes onstaan wel lekker spontaan
Niet veel kans er is te weinig shear voor het vormen van supercells. Al is een kleintje niet helemaal uit te sluiten.
Oke, bedankt, zouden de buien vandaag wel een lange levensduur hebben? En die lijn met die zware rode buien die nu boven Frankrijk hangen, wordt dat de lijn die vanavond Nederland gaan aandoen? Of is het die enorme bui daaronder, boven midden Frankrijk?
Of zie ik dat verkeerd?
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
In het midden en oosten komen plaatselijk al enkele zware onweersbuien voor. In de loop van de middag en avond komen verspreid over het land steeds meer onweersbuien tot ontwikkeling. Komende nacht is er vooral in het zuidwesten nog kans op een onweersbui. Morgenmiddag maakt met name de noordelijke helft van het land kans op onweer.
Bij al deze buien komen mogelijk ook hagel en windstoten voor en plaatselijk kan in korte tijd veel neerslag vallen. | Gewijzigd: 5 juli 2012, 14:23 uur, door Roel
Die buien in Duitsland onder de rode lijn die je getekent hebt gaan midden Nedrland aandoen.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Die buien in Duitsland onder de rode lijn die je getekent hebt gaan midden Nedrland aandoen.
Ik hoop het;), tis niet te harden hier vlakbij Laren, wordt spetterend einde Kermis denk;)