Ok, gaat meer richting het westen,.... Bergen op zoom... pak je tuinkussens maar in,.. hahaha
Ik denk dat Breda toch wel het eea mee krijgt,.. misschien een schamp schot er van
Nou, dan maak ik me borst nat.... (Halsteren = 10 minuutjes van Bergen op Zoom)
Begint hier nu te regenen. heeel af en toe een donder(tje) | Gewijzigd: 4 juli 2012, 22:14 uur, door Joosje
Ok, gaat meer richting het westen,.... Bergen op zoom... pak je tuinkussens maar in,.. hahaha
Ik denk dat Breda toch wel het eea mee krijgt,.. misschien een schamp schot er van
Nou, dan maak ik me borst nat.... (Halsteren = 10 minuutjes van Bergen op Zoom)
Begint hier nu te regenen. heeel af en toe een donder(tje)
Zou ik maar doen hahahaha..... kijk op buienradar hier op de site..... je ziet het jouw kant op komen..
Trouwens, ik heb de hele dag gewacht en kreeg niets. Ik geef op met nowcasten en krijg 30 min. later onweer. Mischien aanrader voor anderen...
Edit: serieuze hagel oppeens zonder dat de buienradar regen laat zien
| Gewijzigd: 4 juli 2012, 22:21 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Toch opvallend hoe het telkens een klein beetje aangroeide aan de oostkant!
Goeie voorspelling btw van de weerdiensten
Heb daarnet zonder dat het op de radar stond een fikse hagelbui gekregen. Heb een poging gedaan om het te filmen maar er stond al direct een grote plas water in men kamer.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Maar als ik buienradar mag geloven is het rond middernacht ook hier onweer. d'r komt nog wel een plukje 'rood' aan denk ik zo maar.... zo te zien op buienradar.... wie weet brengt dat nog iets voor je.
Misschien is het wat veel gevraagd, maar kunt u gewoon hoofdletters en correcte interpunctie gebruiken en tog met 'ch' spellen, het is ten hemel schreiend.
Misschien is het wat veel gevraagd, maar kunt u gewoon hoofdletters en correcte interpunctie gebruiken en tog met 'ch' spellen, het is ten hemel schreiend.
Zal in het vervolg, mijn interpunctie correct gebruiken en tog met een ch schrijven. Nu goed