Heel veel ontladingen, af en toe een harde dreun. Over het algemeen echter normale donders, niet byzonder.
Eerste onweersbui sinds 3 jaar, dus ben er blij mee/
Volgens mij zijn er aardig wat milimeters regen gevallen ook!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hier in Middelburg toen het onweer minder werd ook opeens 1 harde dreun uit het niks.
Wellicht dezelfde als in Koudekerke?
Hier toch tegen de 20 mm aan regen in de meter zitten.
Wind is ook mooi rond gegaan.
We begonnen zuidoosten, daarna draaiend west en flink toenemend.
Daarna langzaam via noord doorgedraaid en nu oost.
Temperatuur is 17.6 graden.
Ziet er weer vriendelijk uit.
Alleen richting het Noordoosten donkere luchten.
Ook lijkt het vanuit het zuiden weer donkerder te worden.
Uuhhhh ben je zolang op vakantie gweest ???...3jaar !???
Lijkt me toch dat je het mis hebt hoor,... zie regelmatig mensen vanuit de vlissingen en koudekerke hoek hier met waarnemingen...
'tis maar een beetje, wel toevallig net boven Brussel dus je weet maar nooit.
Afwachten wat die buitjes boven Frankrijk gaan doen, verder ontwikkelen lijkt me sterk maar als ze blijven krijgen we uren achter elkaar dan weer hier een bui, dan weer daar een bui.
Bedenk wel dat meteox een beeld geeft van een kwartier, buienradar iedere 5 minuten,.
Blaas je het even naar hier?
Wel prachtige wolken zeg!!!!
Zou echt wel willen hoor. Het rommelt en flitst hier echt goed. Trouwens de wind is ook niet minder. En terwijl ik dit bericht tip valt er wat hagel....
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Goeie kans op een mooi onweersbuitje.... en zo niet dan alleen mar veel regen....
Breda zal denk ik wel droog blijven vanavond
Ok, gaat meer richting het westen,.... Bergen op zoom... pak je tuinkussens maar in,.. hahaha
Ik denk dat Breda toch wel het eea mee krijgt,.. misschien een schamp schot er van
Flinke windtoename vanuit het oosten.
David, Klopt....
Goes ook heel veel regen, overlast in mijn garage.... shit!!
Soms een erg felle flits en een zware knal met lage dondergeluiden.... mooi hoor.