We kunnen weliswaar klagen over beloofde dode mussen en zo, en inderdaad het onweer kwam niet, maar toch is er goed nieuws.
Andermaal is gebleken, zoals velen in hun hart wel weten, dat het weer zich niet altijd nauwkeurig laat voorspellen.
Wat is dan het goed nieuws vraagt u zich af. Welnu, dit betekent dat het altijd spannend blijft. Als je alles zeker weet is de lol eraf. Ook betekent het dat we best eens verrast lunnen worden door hevig onweer dat NIET was voorzien. Kortom het zal heus nog wel gaan donderen. Onweer of niet, we hebben in elk geval van de spanning genoten. Toch?
We kunnen weliswaar klagen over beloofde dode mussen en zo, en inderdaad het onweer kwam niet, maar toch is er goed nieuws.
Andermaal is gebleken, zoals velen in hun hart wel weten, dat het weer zich niet altijd nauwkeurig laat voorspellen.
Wat is dan het goed nieuws vraagt u zich af. Welnu, dit betekent dat het altijd spannend blijft. Als je alles zeker weet is de lol eraf. Ook betekent het dat we best eens verrast lunnen worden door hevig onweer dat NIET was voorzien. Kortom het zal heus nog wel gaan donderen. Onweer of niet, we hebben in elk geval van de spanning genoten. Toch?
Eens!
Pagina terug kan je bier pakken kunnen we proosten haha.
...
Onweer of niet, we hebben in elk geval van de spanning genoten. Toch? Nee hoor, ik heb het volgen gelaten voor wat het was en heb buiten van de eerste warme zomeravond genoten
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Geen onweer zullen veel mensen gedacht hebben.... Wees niet getreurd je bent niet de enige
Hoe dan ook heb ik een heel gezellige avond gehad met een vriend van mij waarmee ik van Alkmaar naar het Ijzermeer ben gereden met de auto waar we toch van een paar mooie wolkenpartijen hebben mogen zien (ontstaan) maar hier werden helaas niet de juiste ingredienten aan toegevoegd zodat wij mochten genieten van onweders.
Het was aan het Ijzelmeer met onze voetjes in het water nogsteeds erg benauwd waardoor we niet lang zijn gebleven, ook doordat de zon al onder ging besloten we toen weer huiswaarts te gaan.
Ondanks de slechte afloop wil ik iedereen die ons voorzien heeft van "juiste" informatie bedanken want zonder jullie enthousiasme op het forum, had ik misschien niet zo'n gezellige avond gehad.
Ik kan niet wachten op de volgende waarschuwings-meldingen hier zodat ik weer kan chasen en een gezellige avond kan hebben
Mvg
Thunder die wél positief blijft
Haha wees er blij mee het is meer dan velen hier hadden kunnen hopen naja. Op naar De volgende kansen weer zou ik zeggen. | Gewijzigd: 29 juni 2012, 01:55 uur, door erik1979
niet bij de kern kunnen komen maar toch flink in de buurt, had een bliksem activiteit van heb ik jou daar
waarvan 3 to close for comfort.
verslagje zal ik morgen online zetten,