hier in zuidwest-vlaanderen is het gewoon helder en plakkerig. volgens mij komt er niets meer. Een windei zoals wij zeggen. Een ei :met niets erin. | Gewijzigd: 28 juni 2012, 23:33 uur, door Debbieke
Estofex zegt level 2
Severe zegt onweer
KNMI zegt onweer
kranten schrijven onweer
Weer berichten op tv zeggen onweer.
Maar dit berust op KANS OP. Het is niet zo dat als het erop staat dat het daadwerkelijk ook gebeurd. In elk bericht of praatje komt KANS voor. Gelukkig maar want als ze dat niet zeggen/schrijven wil ik niet weten wat er dan allemaal geschreven word op de fora's.
KNMI geeft code geel. Helemaal top want de KANS bestond op onweer,en de kans op onweer is ook uitgekomen,want er waren wat buitjes in Nederland.
Onweer is ook dood normaal onweer,er bestaat meer dan Zwaar onweer,maar soms lijkt het alsof dat niet zo is.
Spijtig.
| Gewijzigd: 28 juni 2012, 23:28 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Heb je het niet gevolgt? Lees en kijk eens beter,want er waren wel degenlijk beste complexen in de buurt,alleen dit keer niet voor ons Landje.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Klopt. In de zomer zou het niet verkeerd wezen om veel dagen code geel te hebben staan. Enkele keren meegemaakt groen,en toch lokaal een onweer.
geef je helemaal gelijk, er zou dan tog al meer zekerheid moeten zijn tijdens de middag
Blijven zoeken,zoek lekker een klaag topic.
------------------------------------------------------------------------
Fijne avond en nacht mensen. Op naar de volgende KANSEN
Enne wat er ook gebeurd,stop eens met zeiken of klagen
Cheers | Gewijzigd: 28 juni 2012, 23:33 uur, door thunderfreak
Estofex zegt level 2
Severe zegt onweer
KNMI zegt onweer
kranten schrijven onweer
Maar dit berust op KANS OP. Het is niet zo dat als het erop staat dat het daadwerkelijk ook gebeurd. In elk bericht of praatje komt KANS voor. Gelukkig maar want als ze dat niet zeggen/schrijven wil ik niet weten wat er dan allemaal geschreven word op de fora's.
KNMI geeft code geel. Helemaal top want de KANS bestond op onweer,en de kans op onweer is ook uitgekomen,want er waren wat buitjes in Nederland.
Onweer is ook dood normaal onweer,er bestaat meer dan Zwaar onweer,maar soms lijkt het alsof dat niet zo is.
Spijtig.
Dat kan misscien wel zo zijn, maar de waarschuwingen waren behoorlijk, hagel, windhosen, intensief onweer, veel regen, etc. zelfs een paar uur van te voren nog. Als er dan daadwerkelijk helemaal niets komt, moet je ook begrijpen dat mensen misschien eea niet begrijpen, meestal uit frustratie. Ik baal ook, maar ik zou nu eens graag iemand zien die ons leken eens nog wat uitleg geeft over de actuele situatie, bv het koufront waar nogal onduidelijkheid over is.
Ik wil mijn geld terug, voor niets onweer tickets gekocht.
Estofex zegt level 2
Severe zegt onweer
KNMI zegt onweer
kranten schrijven onweer
Spijtig.
Dat kan misscien wel zo zijn, maar de waarschuwingen waren behoorlijk, hagel, windhosen, intensief onweer, veel regen, etc. zelfs een paar uur van te voren nog. Als er dan daadwerkelijk helemaal niets komt, moet je ook begrijpen dat mensen misschien eea niet begrijpen, meestal uit frustratie. Ik baal ook, maar ik zou nu eens graag iemand zien die ons leken eens nog wat uitleg geeft over de actuele situatie, bv het koufront waar nogal onduidelijkheid over is.
Jah dus?
Het blijft op kans......Als ze niet waarschuwen wat dan? Kan iedereen weer klagen van ''En het is niet voorspeld,en alles in mijn tuin naar de klote''
Kom op zeg,hoelang weten we het nu al dit? Hoelang weet men al wat onweer kan doen? Of in dit geval juist niet? Niet tot noodweer gekomen? Wees blij zou ik zeggen.
Juist
geef je helemaal gelijk, er zou dan tog al meer zekerheid moeten zijn tijdens de middag
Tsja.. Het is maar net hoe je het bekijkt.. Over 20 jaar zegt men: 'Ik snap best dat men anno 2012, met al dat oudbollige apparatuur er best vaak naast heeft gezeten'...
Ik wil aan iedereen ook vragen om elkaar hier met respect te behandelen en op de taal te letten | Gewijzigd: 28 juni 2012, 23:43 uur, door Debbieke
Onweersdagen: 0
Blijven zoeken,zoek lekker een klaag topic.
------------------------------------------------------------------------
Fijne avond en nacht mensen. Op naar de volgende KANSEN
Enne wat er ook gebeurd,stop eens met zeiken of klagen
Cheers Houden we het een beetje netjes heren van het goeden leven