Zal voor later op de avond zijn denk en hoop ik (vind zelf onweer als het donker is een pak spectaculairder)
Edit: KNMI heeft waarschuwing voor Zeeland en nog een andere provincie ingetrokken | Gewijzigd: 28 juni 2012, 19:43 uur, door Sven
Hoop ik ook en vind ik ook.
edit: lol beetje aan de late kant maar.... | Gewijzigd: 28 juni 2012, 19:44 uur, door justaste
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Edit Bronk: Gaarne bronvermelding erbij zetten dat wil ik ook weten
| Gewijzigd: 28 juni 2012, 19:54 uur, door Bronk
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Er kan vannacht nog komen, zeker ook voor het midden, ik woon zelf in Hilversum en moet toch werken vannacht
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Edit Bronk: Gaarne bronvermelding erbij zetten dat wil ik ook weten
Geen bron ? dan graag verwijderen (bronk).
Mag ie ook de tijd ff hebben om het te lezen misschien is ie wel niet meer online.
| Gewijzigd: 28 juni 2012, 19:55 uur, door Bronk
Verwachte al zoiets. Je zag de eerste bui al helemaal inkakken. De rest trekt richting duitsland. Voor de rest is er niet veel op radar te zien.
Volgende keer beter En de zomer is nog maar net begonnen.
Mooie lichtshow voor midden Nederland.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0