Idd Jens die engelsen boffen maar vandaag, zou ook willen dat het over ons heen trok
Boffen??? Heb je niet gezien wat een regen en overstromingen die paddestoel boven Engeland veroorzaakt heeft? Ik heb geen zin in een halve meter water in mijn achtertuin hoor.... Ik weet niet hoe het bij jou zit?
Met die temperatuur van vandaag hier in rotterdam 29.8 graden zou ik op dit moment wel 50 cm water in me tuin willen hebben
Maar niet te gelijk. Wij hebben ook geluk dat we hier geen heuvels of bergen hebben, dan stroomt het natuurlijk naar het laagste punt. en zit jij daar, wordt het wel meer dan een halve meter, zoals in Engeland. Maar als er nu een halve meter water in mijn achtertuin zou staan heb ik zeker 30 cm water ook in mijn woonkamer staan!
Trekt zo weer open,had ik net hier ook met wat lichte regen. Nu weer zon in Voorne met wat sluiers en middelhoge bewolking.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ook 'Noodweercentrale' geeft voor deze regio (zuid Flevoland) nog niet eens een vooralarm, iets dat ze vorige week nog wel deden.
Maar het is en blijft leuk om die buien te volgen en te zien wat ze gaan doen. Ben benieuwd voor vanavond... | Gewijzigd: 28 juni 2012, 18:11 uur, door madeagle1
activeren
Actieveren? Bui is volkomen ingestort,en zit geen verdere activatie in momenteel in deze jongen.
ik had het ook niet over dat rode stipje maar over het neerslaggebied
Betekend het dan dat de losse buien het vanavond moeten doen?
Ik denk dat dit gewoon normale wolken zijn.
| Gewijzigd: 28 juni 2012, 18:10 uur, door Antares
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
deze radar is 95% van de keren heel nauwkeurig.Wat je hierop ziet is da die grote "depressie" zich splitst waardoor
een deel zich richting zuid-belgie begeeft en het andere deel zich in NO richting verplaatst.In Belgie zal dus vooral het zuiden en de kuststreek
'getroffen' worden.
Volgens meteovista gaan we bij Breda maar een paar spatten krijgen.
Die ontwikkeld zich ook uit het niets.
http://wolken.buienradar.nl/include/images/trans.png
Niemand weet nog hoe het gaat aflopen.
link is kapot
activeren
Actieveren? Bui is volkomen ingestort,en zit geen verdere activatie in momenteel in deze jongen. mwah, westkant is ingestort, na splitsing, oostelijk deel zit nog wel wat in....
En voor de "vorige week stelde het ook niks voor" een vergelijking....
met nu