Idd Jens die engelsen boffen maar vandaag, zou ook willen dat het over ons heen trok
Boffen??? Heb je niet gezien wat een regen en overstromingen die paddestoel boven Engeland veroorzaakt heeft? Ik heb geen zin in een halve meter water in mijn achtertuin hoor.... Ik weet niet hoe het bij jou zit?
Hoop alleen niet midden in de nacht, want ik moet er morgen gewoon weer 05.00u uit dus.
Stille hoop dat die rond 21.00u hier is hehehehehe.
Veel plezier en succes iedereen.
En op de europese radar is het wel rood, maar geen heel grote bui. Gaat zoals hij nu staat helaas weer langs Noord Holland
Mee eens.
Europese geeft vaak veel rood aan,meer dan er in werkelijkheid is.
En kwa noodweer,deel ik ook je mening.Komt volgesn mij vooral door de schaal van de kaarten die er onder liggen, wat op NL buienradar als verspreide onytladingen te zien is ziet er op de Europese uit als een dichte klont ontladingen....
Nu we het toch over Europa hebben, eventjes de Duitsers pesten????
Citaat van bericht van marga ergens anders (deel ervan) Citaat van Marga, dinsdag 12 juni 2012, 16:35 uur Golfers en andere buitensporters: Pas op met onweer
Vermijd het gebruik van electrisch apparatuur zoals computeres, televisies etc Mobiele telefoons en laptops (mits niet aan oplader) kun je veilig gebruiken.
Haal de stekkers uit het stopcontact voordat de onweersbui arriveert.
© onweer-online
Bron: AccuweatherKortom Oosterburen, stekkers er uit en GEEN voetbal kijken!!!!
deze radar is 95% van de keren heel nauwkeurig.Wat je hierop ziet is da die grote "depressie" zich splitst waardoor
een deel zich richting zuid-belgie begeeft en het andere deel zich in NO richting verplaatst.In Belgie zal dus vooral het zuiden en de kuststreek
'getroffen' worden. Er word vooral in belgie (waar het 'pukkelpopdrama' nog vers in het geheugen ligt) zéér snel overdreven ,vooral de media hebben
een groot aandeel hierin jammer genoeg. Je weet bijna nooit wat zal komen tot het er is ,daarom is het zaak om geduld uit te oefenen,moeder natuur
is nu eenmaal onvoorspelbaar(maar goed ook).
Idd Jens die engelsen boffen maar vandaag, zou ook willen dat het over ons heen trok
Boffen??? Heb je niet gezien wat een regen en overstromingen die paddestoel boven Engeland veroorzaakt heeft? Ik heb geen zin in een halve meter water in mijn achtertuin hoor.... Ik weet niet hoe het bij jou zit?
Met die temperatuur van vandaag hier in rotterdam 29.8 graden zou ik op dit moment wel 50 cm water in me tuin willen hebben
Daar ben ik er 1 van.
De voorkant van een bui mooi op de foto zetten is zeldzaam vergeleken met de achterkant dus ff wachten tot die bui over is en we hopelijk zn kont van 12-13 km zien...
Daar ben ik er 1 van.
De voorkant van een bui mooi op de foto zetten is zeldzaam vergeleken met de achterkant dus ff wachten tot die bui over is en we hopelijk zn kont van 12-13 km zien...
Niet helemaal waar.
Vaak genoeg voorkanten gehad als zijnde Shelfclouds met opbouwende lagen of Rolwolken.
ps: Van deze bui blijft er maar weinig over ieder geval. | Gewijzigd: 28 juni 2012, 17:56 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Betekend het dan dat de losse buien het vanavond moeten doen?
Citaat van jcroon donderdag 28 juni 2012, 17:51 uur Ik ben bang dat er zich voor de ontladingen steeds meer "gewone"regen aan het onwtikkelen is, slecht nieuws voor de fotografen die zich juist verheugden op een mooi frontaal zicht op de bui, onder regenscherm.
Daar ben ik er 1 van.
Niet helemaal waar.
Vaak genoeg voorkanten gehad als zijnde Shelfclouds met opbouwende lagen of Rolwolken.
ps: Van deze bui blijft er maar weinig over ieder geval.
Je moet nu ook rekening houden met de stand van de zon die is nu ook ZW en daar komt die bui ook vandaan dus van heel ver zie je hem niet... Wel als ie dichterbij komt. Dus mijn persoonlijke voorkeur is nu de achterkant daar staat de zon op dus kan je beter het aambeeld zien... Euhmmm met achterkant en aambeeld wel ontopic blijven...
activeren
Actieveren? Bui is volkomen ingestort,en zit geen verdere activatie in momenteel in deze jongen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.