Denk het niet,
je moet beseffen dat dat een afstand is van ruim 500 kilometer
Qua vorm is die bui in Frankrijk wel klassiek, ziet er prachtig uit
Dat het rondom die ene bui overal vrijwel onbewolkt is maakt dat het er ook veel mooier uit ziet.
Qua vorm is die bui in Frankrijk wel klassiek, ziet er prachtig uit
Dat het rondom die ene bui overal vrijwel onbewolkt is maakt dat het er ook veel mooier uit ziet.
Zeker weten, goed voor de foto's
misschien een rare vraag ik heb niet veel verstand van zaken
maar volgens knmi krijgen we ook in zuid holland onweer klopt dat?
en hoe laat zou dat evt kunnen gebeuren?
voor iedereen die onweer krijgt veel plezier en geniet er van ik durf er nog niks zinnigs over te zeggen.....
klopt het wat knmi zegt dat we in zuid holland ook een onweers bui kunnen verwachten?
Het kan.
Het KNMI heeft dat gister al voorspeld, dus ze weten dat natuurlijk niet precies. De bui die er nu is, moet daarvoor uitbreiden.
Of anders moet er een nieuwe ontstaan.
Dat is nu de vraag die niemand kan beantwoorden. Er is een grote kans zelfs dat geen van beide gaat gebeuren
mensen,kijk naar de radar die bui groeit aan de zuidoostkant aan,er ontstaan allemaal nieuwe buien
maar daar kwamen wel enorme druppels uit! ff lekker zo'n verkoeling
ben benieuwd of er vanavond nog wat komt de 1e buien onwikkelen tot nu toe goed
die luchten van vorige week zou ik graag nog een keer zien! nu nog hopen dat ze niet gaan inkakken zoals de vorige keer
Vandaag is het precies een jaar geleden dat behoorlijk hevig noodweer omgeving de meierij heeft getroffen. Op 28 juni 2011 waren er windstoten van 120 km/u en viel er in korte tijd zeer veel regen. In totaal werd de schade op 10 miljoen euro geschat en werden er alleen al in de meierij meer dan duizend bomen ontworteld. Nog maanden zijn de gemeentes bezig geweest om alle schade aan bomen, wegen en leidingen te herstellen.
Het was wel bizar om daar midden in te zitten, het zag van binnenuit bekeken al heftig uit maar een rondje door Boxtel maakte wel duidelijk dat het meer was dan een stevige onweersbui.