Dus er is hoop voor de onweersliefhebbers, maar pin je niet vast op die bui bij le havre, tenminste als ik weerplaza.nl mag geloven.
weerplaza is nog onbetrouwbaader als het weer
Dus er is hoop voor de onweersliefhebbers, maar pin je niet vast op die bui bij le havre, tenminste als ik weerplaza.nl mag geloven.
wat een zever,is nog geen 30 minuten actief e ze praten al over instorten,hij gaat juist activeren
Nog even geduld dus! Ik snap wel niet dat KMI nooit hun waarschuwingen aanpast! (De uren bedoel ik dan)
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Nog even geduld dus! Ik snap wel niet dat KMI nooit hun waarschuwingen aanpast! (De uren bedoel ik dan)
Omdat het ook voor hun Nowcasten is.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Omdat het ook voor hun Nowcasten is. Ja maar ze spreken zichzelf tegen hé, in de tekst staat er vanaf 18u, code oranje is vanaf 14u....
Is altijd zo bij KMI, KNMI doet het toch wat meer up to dat!
Maar dat is nu niet de discussie die gevoerd moet worden
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
wat een zever,is nog geen 30 minuten actief e ze praten al over instorten,hij gaat juist activeren
Ze praten niet over instorten. Ik heb alleen op veel sites gelezen dat het nog niet zeker is of het weer vandaag in Nederland aan de randvoorwaarden/eisen voldoet om stevig onweer te kunnen krijgen.
Ga hier niet dat verhaal citeren, maar dan hebben ze het uiteraard niet over Cape en LI.
Maar hopelijk komt het toch mooi deze kant op en blijft het actief.