Nu weer ff ontopic:
Ben benieuwd hoe de avond hier gaat verlopen, vorige week donderdag bleef het bij flinke wind, veel regen en hier en daar een bliksem. DE lifted-index en capewaardes beloven wat, denk dat t een leuke avond gaat worden!!
Ik had een vraag voor de kenners onder ons, ik ga vanavond omstreeks een uur of 7 vanuit rotterdam naar scheveningen kan ik dan nog een mooi spektakel verwachten?
Met vriendelijke groet
David
Op die termijn kunnen alleen nep-kenners voorspellen waar het wel en waar het niet losgaat. Dus ik raad je aan om niemand te geloven die daar een antwoord op geeft... althans niet voor een uur of 5 vanmiddag
Ik had een vraag voor de kenners onder ons, ik ga vanavond omstreeks een uur of 7 vanuit rotterdam naar scheveningen kan ik dan nog een mooi spektakel verwachten?
Met vriendelijke groet David Op die termijn kunnen alleen nep-kenners voorspellen waar het wel en waar het niet losgaat. Dus ik raad je aan om niemand te geloven die daar een antwoord op geeft... althans niet voor een uur of 5 vanmiddag Inderdaad. Onweders zijn lokale gebeurtenissen. Waar ze vallen en hoe zwaar ze worden is niet te zeggen. Maar gezien alle info die hier gegeven wordt kan je zelf het antwoord inschatten op je vraag
Met vriendelijke groet David Op die termijn kunnen alleen nep-kenners voorspellen waar het wel en waar het niet losgaat. Dus ik raad je aan om niemand te geloven die daar een antwoord op geeft... althans niet voor een uur of 5 vanmiddag Inderdaad. Onweders zijn lokale gebeurtenissen. Waar ze vallen en hoe zwaar ze worden is niet te zeggen. Maar gezien alle info die hier gegeven wordt kan je zelf het antwoord inschatten op je vraag
Dank jullie wel voor het antwoord Takenu en Bart
23 mei 2012 nog. ZIe http://www.onweer-online.nl/forum/topic/33860/onweerskansen-21-tem-24-mei-2012/351698/
En het duurt ook nog eens een uurtje langer, 5 uur.
In de praktijk zou dat wel eens kunnen betekenen dat het pas om 20:00 uur of zo echt interessant wordt. Da's natuurlijk wel gunstig, iederen kan dan rustig naar huis gaan, zijn/haar bordje leeg eten en rustig alle chase spullekes bij elkaar zoeken. Maar dan niet morgen posten dat je iets essentieels bent vergeten mee te nemen...
flinke anti-climax zoals vorige week toen kwam er ook maar weinig van.Want
de hevigste buien sterven vaak uit terwijl ze NL nog niet eens hebben gepasseerd
ik moet het allemaal nog maar zien.
de hevigste buien sterven vaak uit terwijl ze NL nog niet eens hebben gepasseerd
Er is nog hoop, Telegraaf, nu.nl, fok.nl en anderen reppen nog met gen woord over het weer.... Dat zijn goede voortekenen...
Er is nog hoop, Telegraaf, nu.nl, fok.nl en anderen reppen nog met gen woord over het weer.... Dat zijn goede voortekenen...
Ze durven niet meer na vorige week Zul je net zien dat het vanavond helemaal los gaat, haha!
Mensen die net als ik in het noordoosten van het land wonen komen dus wel aan hun trekken als ik de Telegraaf mag geloven.