Het lijkt mij toch dat het nu wel bijna in Frankrijk moet ontstaan toch? Of heb ik het mis?
onweersbuien ontstaan meestal pas op het warmst van de dag of in de avond. En het is nu nog erg vroeg daarvoor
Het lijkt mij toch dat het nu wel bijna in Frankrijk moet ontstaan toch? Of heb ik het mis?
Het is nog vroeg hoor
Je was me voor
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Kon het kaartje niet uploaden dus hier is de website:
:nl.allmetsat.com/beelden/bliksem-belgie.php
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik weet sowieso niet of je daar wel erg veel aan hebt, de cape waardes die je voor Nederland ziet zijn nogal ruwe schattingen (ze gaan ook nogal op en neer) omdat er feitelijk geen meetapparatuur in de lucht zit en er dus indirect gerekend moet worden. Dus zelfs al zou je ze kunnen vinden, dan nog zou ik je aanraden om er niet teveel waarde aan te hechten - het is een leuke indicatie maar dat is dan ook zo'n beetje alles.
Ik weet sowieso niet of je daar wel erg veel aan hebt, de cape waardes die je voor Nederland ziet zijn nogal ruwe schattingen (ze gaan ook nogal op en neer) omdat er feitelijk geen meetapparatuur in de lucht zit en er dus indirect gerekend moet worden. Dus zelfs al zou je ze kunnen vinden, dan nog zou ik je aanraden om er niet teveel waarde aan te hechten - het is een leuke indicatie maar dat is dan ook zo'n beetje alles. Dat weet ik, maar is altijd een leuke indicatie hé Ben eens benieuwd naar vandaag, wanneer het boeltje gaat ontploffen!
: http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/provincie.php?pr=GL
gelderland limburg en noord brabant zware windstoten tot tachtig kmpu
Het lijkt mij toch dat het nu wel bijna in Frankrijk moet ontstaan toch? Of heb ik het mis? als het komt dan wordt het wel laat vandaag, k heb net alvast een tukkie in de tuin gedaan. lol. laten we hopen op een landelijk onweer vanavond
Ik hoopte toen ik vanochtend de zon zag, dat het dus gewoon hele dag zonnig zou zijn. Bewolking staat trouwens niet op de bewolkingsradar van buienradar
Ik hoopte toen ik vanochtend de zon zag, dat het dus gewoon hele dag zonnig zou zijn. Bewolking staat trouwens niet op de bewolkingsradar van buienradar Vanaf West-Vlaanderen komen er volgens mij opklaringen binnen
Ik hoopte toen ik vanochtend de zon zag, dat het dus gewoon hele dag zonnig zou zijn. Bewolking staat trouwens niet op de bewolkingsradar van buienradar Vanaf West-Vlaanderen komen er volgens mij opklaringen binnen
ja,dan kan het nog warmer worden 28.3 graden hier