Ik heb, om veilig buiten te kunnen werken met maaimachines en zo, een bliksemdetectortje aangeschaft...
Zul je natuurlijk zien dat na aankomst alhier (morgen of zo) het verder niet meer zal gaan onweren voorlopig
hoezo zou het de laatste kunnen zijn? Wat wijst daar op?
Gelukkig is zo'n kaart slechts een analyse / speculatie... Niets is zo onvoorspelbaar als het weer.
Zo stelde het (on)weer van vorige week donderdag hier helaas niets voor maar afgelopen zondagmiddag werden we alsnog blij verrast met hevige stortregens en gerommel. Dus ja, het kan alle kanten op gaan.
Ja die is er geweest.. Niet al te gek lang geleden (1 á 2 jaar terug) heeft het uiterste deel van ZO Nederland (o.a. Vierlingsbeek, daarom weet ik het;)) code violet gehad. Ik heb hier nog een screenshot van gemaakt.. Ben nu op het werk en kan de afbeelding dus helaas niet meeposten, maar het antwoord is dus ja en nog niet zo gek lang geleden
EDIT: dat was op noodweercentrale (weet niet of je dat bedoeld?) | Gewijzigd: 28 juni 2012, 11:57 uur, door snoffelgaai
Heb ik ook nergens gezegd maar zorgen wel voor extra vochtigheid !! | Gewijzigd: 28 juni 2012, 12:16 uur, door Marga
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ja die is er geweest.. Niet al te gek lang geleden (1 á 2 jaar terug) heeft het uiterste deel van ZO Nederland (o.a. Vierlingsbeek, daarom weet ik het;)) code violet gehad. Ik heb hier nog een screenshot van gemaakt.. Ben nu op het werk en kan de afbeelding dus helaas niet meeposten, maar het antwoord is dus ja en nog niet zo gek lang geleden
EDIT: dat was op noodweercentrale (weet niet of je dat bedoeld?)
Dan moet ik eens even kijken.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Bron: Meteoalarm | Gewijzigd: 28 juni 2012, 12:29 uur, door Bart Standaert
Mvg, Marco.