Ik lees al een poos mee op het forum maar heb me nu toch maar eens aangemeld.
De reden dat ik hier terecht ben gekomen is eigenlijk omdat ik doodsbenauwd ben voor heftig onweer. Gewoon een buitje met wat regen en wat gerommel en af een toe wat geflits vind ik niet zo erg, maar echte zware buien vind ik eerlijk gezecht toch echt niet zo leuk.
Door wat mee te lezen hier begin ik het enthousiasme wel een beetje te snappen maar zelf kan ik er echt nog niet van genieten.
Ik hoop hier wat meer te kunnen leren over de stevige onweersbuien en misschien wat van mijn angst af te komen.... We zullen het zien..
Groet,
Niek
Misschien dat je er vanavond toch een klein beetje van genieten, veilig achter het raam.
Ik lees al een poos mee op het forum maar heb me nu toch maar eens aangemeld.
De reden dat ik hier terecht ben gekomen is eigenlijk omdat ik doodsbenauwd ben voor heftig onweer. Gewoon een buitje met wat regen en wat gerommel en af een toe wat geflits vind ik niet zo erg, maar echte zware buien vind ik eerlijk gezecht toch echt niet zo leuk.
Door wat mee te lezen hier begin ik het enthousiasme wel een beetje te snappen maar zelf kan ik er echt nog niet van genieten.
Ik hoop hier wat meer te kunnen leren over de stevige onweersbuien en misschien wat van mijn angst af te komen.... We zullen het zien..
Groet,
Niek
ik vind onweer met erg veel bliksem ook niet zo tof,vooral snachts niet,maar wel de wolken vind ik prachtig
@jenssweerts: vind het juist wel leuk dat er zoveel bliksemactiviteit is en vooral 's nachts
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1