Edit Bronk: zeker op je taal letten graag | Gewijzigd: 21 juni 2012, 23:19 uur, door Bronk
Edit Bronk: zeker op je taal letten graag
Ik zag de flits ook hier in Enschede (en hoorde een paar seconden later ook de donder). Die kwam wel even onverwacht want verder stelde het niet veel voor met het onweer.
Flinke veeg? Eerder normale regen tot nu toe en van onweer totaal geen sprake nog. Als ik buienradar moet geloven kunnen we onweer hier wel weer vergeten.
De trekrichting gezien het oosten van Grunn misschien nog kans. Groninge. Is groter dan Groningen stad alleen
Helaas het zwaartepunt zou over het zuidwesten des lands trekken om zo verder over midden richting het noorden te trekken...
Hier in Spijkenisse best een aardig buitje gehad waar ik eigenlijk gezegd heel veel had van verwacht, maar het bleef eigenlijk niets meer dan een flinke stortbui met af en toe wat geflits en gerommel.... van echte zware knallen ben ik me niet bewust...
Best redelijk wat geflits gezien in de buurt, maar van noodweer is hier helaas (zoals vaak genoemd) geen sprake geweest!!!
Een level 2 was dan ook overbodig en een code oranje wat rood zou verwachten is uitgebleven hier...
Wat mij ook opvalt is dat de wind enorm zou gaan aantrekken, maar het tegendeel is hier van toepassing...
Juist meer windstilte is het gevolg geweest van deze alarmsituatie.... althans ik spreek alleen van de regio Spijkenisse (nabij Rotterdam).
Verder kan ik geen oordeel vellen over de rest van het land, maar meer spektakel dan wat er nu is overgewaaid had ik toch wel verwacht...
Kortom: Opnieuw jammer voor deze regio....wat meer sensatie had toch best plaats mogen vinden....al zeg ik het zelf.....
Nu maar weer eens vestigen op de volgende storing die hoogstwaarschijnlijk ergen rond juli zal kunnen plaatsvinden....al is dat nog best ver weg...
we wachten maar weer geduldig af....
Augustus en September,Oktober wil ook wel eens meedoen.
En daarbij heb ikzelf niks te klagen,prachtige onweerdagen meegemaakt in de regio,en 3 dagen zelf maar opgezocht. oowjah en Dominicaanse Republiek
Mooier begin is er niet,jaar kan al niet meer stuk. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 23:44 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hier is de bui aangekomen, alleen nog regen helaas.
Canon D600,nog niet echt kunnen gebruiken voor weer foto's. (Alleen de vakantie foto's tot nu toe) Maar gaat goed komen.
Ken ik jou niet ergens van toevallig? | Gewijzigd: 21 juni 2012, 23:53 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Helaas het zwaartepunt zou over het zuidwesten des lands trekken om zo verder over midden richting het noorden te trekken...
Knip
Ja ik ben ook teleurgesteld in het resultaat. Maarja ik heb hier helemaal niets gehad dus ik kan er niet van meespreken maar een feit is dat je dit niet kunt vergelijken met vorig jaar 28 juni 2012. | Gewijzigd: 22 juni 2012, 00:00 uur, door Bronk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
knip
Ja ik ben ook teleurgesteld in het resultaat. Maarja ik heb hier helemaal niets gehad dus ik kan er niet van meespreken maar een feit is dat je dit niet kunt vergelijken met vorig jaar 28 juni 2012. ruilen?:P jij regen en de hele dag bewolkt en ik zon en warmte?:)
| Gewijzigd: 22 juni 2012, 00:00 uur, door Bronk
Knip
Ja ik ben ook teleurgesteld in het resultaat. Maarja ik heb hier helemaal niets gehad dus ik kan er niet van meespreken maar een feit is dat je dit niet kunt vergelijken met vorig jaar 28 juni 2012.
Was inderdaad super! Toen 2 bomen net naast het huis omgewaaid bij ons (heel wat geluk gehad!)
Was wel in 2011
Haha wat heb je dat geweldig omschreven! XD Maar zo is het hier steeds wel Erg jammer, stiekem op wat gehoopt, maar denk dat ik nu me bedje toch maar eens ga opzoeken de regen ben ik wel een beetje zat (Dopje mag wel weer op de fles)
Bron: Weerplaza