Alhoewel dat ik nog wel mee zal updaten i.v.m. de voorspelling maar ik zal niet meer hopen op iets dat definitief vast staat. Het staat nooit vast. En hierbij wil ik ook zeggen dat ik het leuk vond voor de anderen die er wel iets van hebben meegepikt. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 22:35 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
rond één juli lijkt interessant worden maar zoals ik 5berichten hiervoor zei, ik moet het eerst zien en dan geloven | Gewijzigd: 21 juni 2012, 22:40 uur, door thunderstorms_4ever
Grrrrrrr!... Stuur hier ff wat heen!
rond één juli lijkt interessant worden maar zoals ik 5berichten hiervoor zei, ik moet het eerst zien en dan geloven
Ja daar heb je gelijk in. Dat heb ik nu ook. Wel flinke Cape wordt er berekend dan. Maar dat is nog te ver weg.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Flinke veeg? Eerder normale regen tot nu toe en van onweer totaal geen sprake nog. Als ik buienradar moet geloven kunnen we onweer hier wel weer vergeten.