lol wat hebben we achter de rug??XD 1 week mooi weer en voor de rest alleen maar regen, en totaal geen warmte 1 onweersdag en nu de potentieele 2de onweersdag gaat alle fut eruit net nu het naar het noorden gaat,
Komt gegarandeerd nog onweer achteraan, hier in Rotterdam was ook eerst de rolwolk met veel wind en veel regen en een min of 15 later begon het ook flink te onweren
Waar moet de storing vandaan komen willen wij er hier in NH wel van genieten? En verwacht iemand bij Hoorn/Enkhuizen nu nog echt onweer? Ik vermoed dat wij in NH pas echt goede buien krijgen als de zee opgewarmd raakt.
Maar ben bang dat we weer eens naast de pot pissen:(
Edit: Poef weg fut, dat wordt een beetje regen.......Waarom zo depri-mistisch wat nu op lijn utrecht-arnhem hangt komt deze kant uit hoor
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
De flitsen en donders vliegen me om de oren.
Een uurtje geleden waren er snel voorbijshcietende wolken te zien en je kon heel goed zien hoe de warme en koude lucht botsten -> grote wollige bolle wolken werden steeds hoger opgestuwd.
Erg gaaf. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 21:04 uur, door paisk
Waar moet de storing vandaan komen willen wij er hier in NH wel van genieten? En verwacht iemand bij Hoorn/Enkhuizen nu nog echt onweer? Ik vermoed dat wij in NH pas echt goede buien krijgen als de zee opgewarmd raakt.
Oke bedankt!
Ik ben een beginner zoals je in mijn handtekening ziet, maar dat is dus een vereiste?
Midzomer hebben wij hier dus meer kans als ik het goed begrijp. Zijn de kansen hier dan net als in noord brabant of evengoed nog kleiner?
Maar ben bang dat we weer eens naast de pot pissen:(
Edit: Poef weg fut, dat wordt een beetje regen.......Waarom zo depri-mistisch wat nu op lijn utrecht-arnhem hangt komt deze kant uit hoor
Ja maar dat lijkt flink te doven....
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Wie nu bij 1 uur bliksem kijkt op de buienradar, ziet echt het NH weertype. In een klap alle kruisjes van onweer weg, bij NH
21/06/2012 21:02 uur LT
Bron: KNMI
Nou, daar zit je dan als KNMI met je extreem weer, er komt niets van uit....
Tot nu toe is het hier ook windstil, nogal een tegenstelling met zware windstoten, en regen is er ook al niet gevallen.
Een paar druppels slecht meer niet.
Er kan nog wel meer komen natuurlijk maar ik betwijfel de noodweer verwachtingen en al helemaal extreem weer.
Lekker buitje geweest hier, kunnen we bijschrijven op het lijstje.
Hij was fijn he??? bij de buren alle stoppen eruit en lekkage aan de aanbouw..deze kan indd weer de boeken in!!!!