Helaas woon ik ongunstig en kwam de Shelf eerder dan dat ik richting schiphol kon vertekken.
Jammer genoeg geen Onweer er achter
Maar dit is een mooi begin van de Zomer
Let's hope for better days.
Onweersdagen: 0
Ik bedoel, Hier in Noordholland heeft het amper geonweerd dit jaar,
Oostelijke en Zuidelijke deel van het land hebben nu al een tijdje de meeste massel gehad
Wij (ik) Zijn al blij genoeg met een beetje gedonder in alkmaar, En een flinke regenbui mag wel weer eenkeer aangezien we hier in alkmaar 95 MM Water tekort komen !
Mvg Uit alkmaar,
Van mij hoeft het niet heviger met dat onweer, ik ben hier al meer dan gelukkig mee!
Ik heb heel veel respect voor jou!! Ik hoop dat ik over een tijdje hetzelfde kan zeggen, ik ben ook angstig voor onweer.
Van mij hoeft het niet heviger met dat onweer, ik ben hier al meer dan gelukkig mee!
kei goed!! echt knap van je! respect!!
on: bui trekt nu over, tot nog toe weinig neerslag, hopelijk komt er wat meer.. onweer dan he | Gewijzigd: 21 juni 2012, 20:26 uur, door Kevintje
Ik bedoel, Hier in Noordholland heeft het amper geonweerd dit jaar,
Oostelijke en Zuidelijke deel van het land hebben nu al een tijdje de meeste massel gehad
Wij (ik) Zijn al blij genoeg met een beetje gedonder in alkmaar, En een flinke regenbui mag wel weer eenkeer aangezien we hier in alkmaar 95 MM Water tekort komen !
Mvg Uit alkmaar,
juist zo denk ik er ook over wanneer krijgen wij iets en krijgen wij ook de shelfcloud hoop het wel nog nooit in het echt gezien.
SUPERknap van je!!!! ^5! Ik hier in Zeist zit bibberend te wachten op wat komen gaat...
Crawlers
Onweersdagen: 0