dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
verkeerd ingeschat door knmi?
dit soort weer laat zich dus blijkbaar niet vorspellen. Het komt wanneer het komt.
ik vindt de timing zwaar verkeerd ingeschat. Het zou in de spits komen, zelfs de NS
was er gisteren al bang voor, blikseminslagen op het spoor ontregelen het treinverkeer. (dus niet)
maar i.i.g. heeft belgie voor nu feest en wij veel later als verwacht.
ik hoop het ook maar kan alleen niet weg dus maak er een mooie van aub waar ga je fotograveren???
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Enof het los gaat,mis alleen het onweer
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Ik denk dat het gewoon ten Noorden en ten Zuiden van ons is doorgetrokken...
-> Ik hoop dat dat ook zo gaat zijn in Dessel -> ik heb echt geen zin om straks nieuws te horen van Graspop zoals het nieuws van Pukkelpop van vorig jaar...
ik hoop het ook maar kan alleen niet weg dus maak er een mooie van aub waar ga je fotograveren???
Zit zonder vervoer even dus spring even snel zo op mn fietsje naar de noorderplas.. Moet alleen nog even een goede spot vinden, ben pas verhuisd namelijk..
Van donder en bliksem is nog geen sprake.