Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Sorry dat ik hierop inga, maar hier in regio Ieper was het wel de moeite hoor...
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Kun je hier vinden: http://www.meteobelgie.be/waarnemingen/temperatuurkaart/actuele.html
Was toch nog een mooi onweer vind ik
Edit : Site KMI down? http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:59 uur, door belgje
Sorry dat ik hierop inga, maar hier in regio Ieper was het wel de moeite hoor...
Ik denk dat ie ook niet bedoelt dat het helemaal niks voorstelt maar het is gewoon minder dan aan het begin van de middag door velen werd gedacht....
Het gaat vooral om het uiterste westen en nog even kijken wat er in het zuid-oosten gaat gebeuren, de rest komt ook aan de beurt maar voor een 13 in een dozijn onweer.
Jaja, er komt wat aan , maar het is niet echt spannend voor de meesten.
Maar om even reel te blijven , de oranje kleur over de hele linie was, omdat het zowel links te keer ging als rechts tekeer lijkt te gaan gaan, geheel gerechtvaardigd.
De hele dag ben ik eigenlijk al aan het meelezen. Ik kom uit Noord Brabant en gelukkig is het nog lekker rustig hier.
De wind is wel wat toegenomen, maar dat is ook alles.
Toch realiseer ik me dat het er hier straks raar aan toe kan gaan waar ik niet zo blij mee ben. In een caravan in het bos........ op de camping.
De mensen hier op de camping zijn allemaal wel druk met voorzorgmaatregelingen te treffen.
We wachten af!
Vond de achterkant van het onweer prachtig! Heel veel bliksem die recht naar beneden ging en ook prachtig bliksems die enorm vertakten!