Helaas het zal mee gaan vallen .....
hoe bedoel je ? de temperatuur is al uren stabiel
Lol! http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/temperaturen.html
Edit Sanwa: Link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:44 uur, door Bronk
We wachten rustig af, hopende op wat flinke knallers!
ik kijk geen tv maar kijk na buiten en zie dat het van het zuiden uit donkerder begint te worden eerste buienlijntje onder weg naar nijmegen.heb je gezien wat daar achter zit woooow
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
INDERDAAD, HELAAS HET IS NOG MID. ZOMER, MAAR WE MOETEN TOCH OOK NU REALISTISCH ZIJN TOCH??
Edit Sanwa: Wil je gewone letters gebruiken, die lezen we ook namelijk | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:41 uur, door Sanwa
We wachten rustig af, hopende op wat flinke knallers!
ik kijk geen tv maar kijk na buiten en zie dat het van het zuiden uit donkerder begint te worden eerste buienlijntje onder weg naar nijmegen.heb je gezien wat daar achter zit woooow
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Helaas het zal mee gaan vallen .....
hoe bedoel je ? de temperatuur is al uren stabiel
Zie de activiteit is niet stabiel en zeker niet toegenomen.
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:44 uur, door Bronk
Altijd maar gedonder en gebliksem zeer veel wind,hagel,regen.
Hier stonden al de auto's plots aan de kant met hun knipperlichten.
Het onweert hier sinds 18.00 uur en het is nog steeds bezig.
Geniet er maar van
INDERDAAD, HELAAS HET IS NOG MID. ZOMER, MAAR WE MOETEN TOCH OOK NU REALISTISCH ZIJN TOCH??
Ik ben geen moderator, maar wat minder capslock zou plesant zijn! En ten tweede, de situatie op dit moment is prima!
Een voorbeeld:
De bui boven de Noordzee is krachtiger dan alle buien op het land. Dat terwijl de Noordzee een temperatuur van 15 graden heeft! Dus hoe bedoel je, lagere temperaturen zorgen ervoor dat de kracht eruit gaat? Onzin!
Eerste knallen zijn er al hoor op die lijn die zogezegd niets gaat hebben. En regen is er ook niet te weingig
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik ben geen moderator, maar wat minder capslock zou plesant zijn! En ten tweede, de situatie op dit moment is prima!
Een voorbeeld:
De bui boven de Noordzee is krachtiger dan alle buien op het land. Dat terwijl de Noordzee een temperatuur van 15 graden heeft! Dus hoe bedoel je, lagere temperaturen zorgen ervoor dat de kracht eruit gaat? Onzin!
excuses, zal het klein doen.
en ja de kracht gaat eruit door de temp. daling.
deze zone heeft als belangrijke voeding warmte, en ps. de zee heeft een lekkere basis..... vocht.
Eerste knallen zijn er al hoor op die lijn die zogezegd niets gaat hebben. En regen is er ook niet te weingig
ja oke ik begin Ook terug wat hoop te krijgen. lijkt terug goed te komen