Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Plaatjes, filmpjes, foto's..... laat het zien
Heb jammergenoeg geen camera bij de hand ik vrees dat er op vele plaatsen schade zal zijn door water/wind/blikseminslagen
Edit: volledig windstil nu!
En...tevreden Svenne? Je zat echt in het hart van dat complex als ik zo op de radar terugkijk..
dat is dus om 8 uur, dus limburg en oost nl niet treurig zijn nu, met zoeen cape en warmte kan het snel ontploffen :p Eigenlijk het plaatje wat we al eerder zagen...
Ik dnek dat het westelijk deel wat aan het minderen is, even kijken wat die groeiers aan de oostkant doen, deze komen nu zo'n beetje in het bereik van buienradar.nl.
Laat ze nog maar wat naar het oosten gaan ivm graspop.
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/1586641-Webcam+Zeebrugge.html | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:18 uur, door Seb_B
Hou gewoon de neerslagradars zoals Buienradar in de gaten!
Hopelijk valt hier ook nog wat te zien vanacht | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:22 uur, door Reinout113
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen