Ja, maar het lijkt mij iets teveel naar de zee weg te draaien maar wat je zegt, we wachten het af. En veel plezier op de plas
Edit Marga: quotes ingekort | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:02 uur, door Marga
Hier in Nijmegen op dit moment extreem broeierig! Temperatuur lijkt het laatste uur wel verdubbeld!
Hangt een dun wit laagje bewolking met gaten voor de zon boven ons, nog niks extreems-voorstellend.
van maandag veel intenser? kijk eens naar de radar van nu en in het archief naar de radarbeelden van maandag, dan zie je dat het nu veel zwaarder is.
Ik heb het gezien maar ik ga nog niet met je mee. Maakt ook niet uit verder. Ik bedoelde ermee te zeggen dat maandag van veraf was te zien wat ons zou raken..en dat deed het ook. Het was meer constant op de radar terwijl dit vandaag alle kanten op lijkt te gaan. Maar goed..ik ben een leek..ik kijk alleen naar plaatjes | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:06 uur, door Marga
Kijk op de radarbeelden van bijvoorbeeld METEOX. Die zijn duidelijk en weet je wat je te wachten staat.
En de onweerradar van weerzoetermeer.nl lat flink wat ontladingen zien die verspreid naar het noorden trekken.
Niet klagen dat is te makkelijk,.... bekijk de radarbeelden eens naar zuid frankrijk.
Geduld is een schone zaak...
Plaatjes, filmpjes, foto's..... laat het zien
Daar lijkt het ook op ja...en die twee fronten, zoals eerder voorspeld, lijken daar op zee bijelkaar te komen. Jammer, gemiste kans..
Hier in Nijmegen op dit moment extreem broeierig! Temperatuur lijkt het laatste uur wel verdubbeld!
Hangt een dun wit laagje bewolking met gaten voor de zon boven ons, nog niks extreems-voorstellend.
ja dat was echt uit het niets toen.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Kijk op de radarbeelden van bijvoorbeeld METEOX. Die zijn duidelijk en weet je wat je te wachten staat.
En de onweerradar van weerzoetermeer.nl lat flink wat ontladingen zien die verspreid naar het noorden trekken.Dat komt vooral door het verschil in schaal van de onderliggende kaarten. 't is net als een grasmat, als je van 3 meter hoog kijkt lijkt het egaal groen, als je er met je neus bovenop zit zie je losse sprietjes met veel grond ertussen.
Plaatjes, filmpjes, foto's..... laat het zien
Heb jammergenoeg geen camera bij de hand ik vrees dat er op vele plaatsen schade zal zijn door water/wind/blikseminslagen
Edit: volledig windstil nu! | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:10 uur, door Sven