| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:09 uur, door Marga
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:03 uur, door Marga
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Is ook altijd plaatselijk hé, want hier in ieper begint het serieus los te gaan!
Is ook altijd plaatselijk hé, want hier in ieper begint het serieus los te gaan!
hoop dat dat straks hier ook zo is, zijn er veel bliksem schigten ? of is het vooral bliksem in de wolken daar ?
Maak je geen zorgen, ik zie op buienradar nog flinke gaten tussen de buien en het lijkt alsof 1 zo'n gaat richting Antwerpen gaat
stond al in planning om zo,n uitgebried weerstation te kopen dus ben er niet erg rouwig om.
maar is ff lastig op dit moment.
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:04 uur, door Marga
klopt ik werk daar achter boys
Ik wil geen spelbreker zijn maar als ik zo naar de buien kijk die vanuit het zuiden op Buienradar binnen komen zetten, dan kan er wel aardig onweer inzitten maar niet in termen zoals noodweer of zwaar onweer. Dit heb ik wel vaker gezien. Het ziet er (nog) niet erg indrukwekkend uit. Dat van maandag zag er veel intenser uit..
Nu ben ik een totale leek dus misschien is mijn aanname hierboven klinkklare onzin... Zou het kunnen zijn dat de buien, wanneer deze verder Belgie of NL intrekken, flink zullen gaan activeren?
Ik wil geen spelbreker zijn ...... Edit Marga: quote ingekortWacht nu maar gewoon af, het vormt zich allemaal nog en het begint langzaam te organiseren. De buien worden allemaal tussen 18 en 19u in het zuidelijke puntje van Zeeland verwacht, ik persoonlijk vind het qua timing allemaal erg goed kloppen.
Ik ga straks maar eens naar de plas hier, kijken of ik nog wat mooie wolken kan spotten. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:04 uur, door Marga
Dank je Casper...maar ik dacht dat dit al de tweede lijn is die langzaam binnen komt schuiven. Althans, erachter lijkt niet veel meer te zitten.
van maandag veel intenser? kijk eens naar de radar van nu en in het archief naar de radarbeelden van maandag, dan zie je dat het nu veel zwaarder is. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:05 uur, door Marga