Hoop dat het hier ook los gaat. Denk het wel, als ik niet in Antwerpen ben staat dat onweerschild uit
Edit: eerste flits hier!!!!
extra edit: heel dikke druppels beginnen te vallen | Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:31 uur, door Sven
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Het zit hier echt wel donker...
Auto's met lichten en binnen ook maar eens de lichten aansteken.
Dat belooft wat. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:07 uur, door Marga
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:07 uur, door Marga
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:32 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat was 28 juni 2011
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:08 uur, door Marga
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Dat hoop ik ook ja, ik heb toch niet voor niets 3 weken geleden een camera gekocht
denk dat het trouwens ook snel over gaat zijn. die van maandag was echt wel 1 groot onweersgebied, dit zijn precies onweerders die verspreid zijn. en na 1 is het dan ook gedaan waarschijnlijk. ma ik weet niet wat er nog te verwachten valt
Laten we hopen ja! Hier in middelburg nu net klein regenbuitje maar wel met flinke druppels. Wolken zien er al aardig uit en is vooral benauwd. Nu begint het iets af te koelen. | Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:08 uur, door Marga
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 18:08 uur, door Marga