ik ben gelukkig net klaar met werken dus hoef niks te missen
zo te zien krijgt heel nederland te maken met het onweer het ontwikkeld goed onder belgië!
ik ben er in iedergeval klaar voor camera is opgeladen:)
ben deze keer wel wat voorzichtiger,ik wordt namelijk niet graag nog een keer door bliksem getroffen:P
Nog een keer? Al eens eerder getroffen dan?
gelukkig een zijtakje:P look this...http://www.youtube.com/watch?v=uDkqolJIpZ8&feature=player_embedded
Edit Marga: link klikbaar gemaakt
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:05 uur, door Marga
ziet er heftig uit
| Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:05 uur, door Marga
Maar wel mooi om te zien
P.s:
Als het nog even doorgroeit, krijgt een overgroot deel van Nederland een MCS over zich heen, met alle gevolgen van dien.......... zet je tuinset maar vast | Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:08 uur, door stratocumulus
dat ene buitje met zwart in is een supercell volgens mij
Ik denk eerder een potentiële wolkbreuk
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Zozo, laat ik maar hopen dat dat vanavond niet gebeurt, hoewel ik wel toe ben aan een heftige onweersbui!
ik zit vanaf 19.00uur ook in Hardinxveld dus ik hoop met je mee. ik ben dan aan het werk @ Boven-Hardinxveld. laat maar komen die Onweer
dat ene buitje met zwart in is een supercell volgens mij
Ik denk eerder een potentiële wolkbreuk
ja maar hij lijkt ook een beetje naar rechts af te wijken ten opzichte van de andere buien
Zozo, laat ik maar hopen dat dat vanavond niet gebeurt, hoewel ik wel toe ben aan een heftige onweersbui! gewoon niet uit het zolderraam gaan hangen als de bliksem overal om je heen inslaat;)