bedoel je dat alleenstaande buitje dat naar rechts lijkt te bewegen Van onder richting kust
er gaat niets boven groningen, zelfs geen onweersbuien
En, jullie hebben altijd wel de meeste sneeuw
En de ergste kou!
Dat valt ook wel weer mee.
Regelmatig in de zomer ook de hoogste temperaturen.
Nee, wij moeten het qua onweer meestal hebben van de buien die boven NL zelf onstaan. Een enkele bui uit Frankrijk moet het wel eens tot hier redden, maar dat komt eens in de zoveel tijd slechts voor.
1991 comes to mind...
bedoel je dat alleenstaande buitje dat naar rechts lijkt te bewegen Van onder richting kust dat is veroorzaakt door groei
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
bedoel je dat alleenstaande buitje dat naar rechts lijkt te bewegen Van onder richting kust dat is veroorzaakt door groei
Echt iets raar. Moet er raar uit zien dat er zo"n rond buitje hangt aan zoiets groots
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
mooi om de sat. beelden te zien boven frankrijk hoe het groeit http://www.sat24.com/
en ook een mooie krul links van die buien in de buurt van engelanddagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
ik ben gelukkig net klaar met werken dus hoef niks te missen
zo te zien krijgt heel nederland te maken met het onweer het ontwikkeld goed onder belgië!
ik ben er in iedergeval klaar voor camera is opgeladen:)
ben deze keer wel wat voorzichtiger,ik wordt namelijk niet graag nog een keer door bliksem getroffen:P
Edit Marga: link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:03 uur, door Marga
Witte vlekken = Wolkbreuk/hagel
Edit Marga: Link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 21 juni 2012, 17:03 uur, door Marga
ik ben gelukkig net klaar met werken dus hoef niks te missen
zo te zien krijgt heel nederland te maken met het onweer het ontwikkeld goed onder belgië!
ik ben er in iedergeval klaar voor camera is opgeladen:)
ben deze keer wel wat voorzichtiger,ik wordt namelijk niet graag nog een keer door bliksem getroffen:P
Nog een keer? Al eens eerder getroffen dan?
waarom oh waarom nou net op een dag dat ik andere dingen te doen heb waar ik niet onderuit kan? Net als 28 juni 2011 (niks van meegekregen) en 10 september 2o11?