Alleen voor het uiterste zuiden van het land.
Ik heb zo'n eng vermoeden dat het voor het midden en noorden van het land wel eens tegen zou kunnen gaan vallen.
Ten eerste zou de meeste actviteit al uit de buien kunnen zijn. Ten tweede is het hier helemaal niet zo warm als verwacht werd.
Weinig voeding voor de buien, lijkt mij. Maar ik hoop van harte dat mijn voorgevoel er volkomen naast zit.
Ben ook geen expert gelukkig.
Ik heb zo'n eng vermoeden dat het voor het midden en noorden van het land wel eens tegen zou kunnen gaan vallen.
Ten eerste zou de meeste actviteit al uit de buien kunnen zijn. Ten tweede is het hier helemaal niet zo warm als verwacht werd.
Weinig voeding voor de buien, lijkt mij. Maar ik hoop van harte dat mijn voorgevoel er volkomen naast zit.
Ik denk dat je er naast zit, sterker nog ik denk dat vanaf de middenlijn van heel NL tot het Zuiden aan
grote kans maakt dat de pleuris uitbreekt. Natuurlijk zou ik er naast kunnen zitten maar de temperaturen
zijn al behoorlijk gestegen in Zeeland en richting het midden. Check maar op Weerplaza
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
snachts hebben de buien geen warmte nodig;maar uitstraling van de toppen zodat die koud genoeg blijven
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Hey jens,
Heb je voor mij een link van de webcam van parijs
ja maar is niets te zien,snap het ook niet echt vreemt hier is ie:http://www.earthcam.com/france/paris/?cam=eiffeltower_hd
Hey jens,
Heb je voor mij een link van de webcam van parijs
ja maar is niets te zien,snap het ook niet echt vreemt hier is ie:http://www.earthcam.com/france/paris/?cam=eiffeltower_hd
15.50 uur:
Herhaling van de reistips...
De pittige buien zullen het verkeer vanavond hinderen. De zwaarste buien trekken echter na de avondspits over de drukke knooppunten, dus hopelijk vallen de vertragingen mee. Kijk op www.verkeerplaza.nl voor de meest actuele verkeersinfo.
Ook de treinen kunnen last krijgen van de zware buien. Met name door de windstoten (takken of bomen op de rails) en door blikseminslag kan de spoorregeling ontregeld raken. Op www.OVplaza.nl kun je bijna live het spoorboekje in de gaten houden. Tik simpelweg je vertrekstation in. Zodra de NS aanpassingen doet, sturen zij dat ook meteen aan ons en verschijnen ze in het overzicht.
15.15 uur:
Extreem weer waarschuwing (code Oranje) geldt voor de zuidelijke provincies. Het ligt in de lijn der verwachting dat code Oranje zich uitbreidt naar Midden-Nederland. Echter, voor de noordelijke provincies moeten we de ontwikkelingen volgen. Mogelijk neemt de intensiteit van het onweer tegen die tijd iets af.
15.05 uur:
KNMI heeft besloten de waarschuwing op te hogen van code geel naar Oranje. De kans dat er 500 bliksemontladingen per 5 minuten zullen optreden in het buiengebied wordt nu op groter dan 60% geschat. Gezien de vele ontladingen in Frankrijk is daar wel iets voor te zeggen. Zoals gebruikelijk volgt Weerplaza met haar waarschuwingen de waarschuwingen van het KNMI, tenzij we het er echt niet mee eens zijn. Ik ga de waarschuwing dus ophogen naar Extreem weer.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Hoi orkaanlover,
Een mooi plekje is de euromast, daar heb je een perfect uitzicht over geheel rotterdam e.o.