Omdat we het zonde vinden als de foto's ondergesneeuwd worden in het discussietopic tussen alle kaarten en waarnemingen, hebben we een apart fototopic voor jullie foto's. Hier kunnen jullie alle foto's zetten, die met het weer van 18 juni te maken hebben.
Groeten de crew van Onweer-Online
Ps denken jullie ook om de fotowedstrijd | Gewijzigd: 18 juni 2012, 10:07 uur, door Sanwa
Bijgaand mijn eerste foto's op onweer-online. Net voordat ik naar mijn werk ging toch even snel de camera meegenomen voor een kleine chase.
Hoop dat jullie ze kunnen waarderen en dat ik er nog veel mag plaatsen hier.
Gr Eelco
Welkom Eelco!
Goede binnenkomers hoor! Zeker die eerste twee !
Mijn shelf was niet zo spectaculair.. Ik moest helaas naar stage en kon gelukkig nog net ergens tussendoor de trein uit om foto's te maken.. Bleek dat bij ons thuis een schitterend ontwikkelde shelf overtrok..
Maar keep up the good work en zeker foto's blijven posten!:P
Gemaakt bij station Best (aan het uiteinde van de rode buienlijn)
Mvg, Marco.
het is nog net geen 24.00 uur haha.
Ik werk in Horst(L) en rond 8.00 uur vanmorgen kwam de shelf over. Volgende foto's heb ik gemaakt met mijn telefoon, Sony Ericsson Xperia Arc S.
Goede kwaliteit en ik moet zeggen dat ik er een enorme kick van kreeg. Erg indrukwekkend!!!! De foto's staan in chronologisch volgorde.
Ben blij dat ik dit heb mogen meemaken, geniet ervan!!!
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
Hmmm heb een stuk of 10 fotos gepost, maar als ik soms naar mijn bericht kijk zie ik er maar 2 of 3..... komt dat door mijn te grote post misschien?
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
Hmmm heb een stuk of 10 fotos gepost, maar als ik soms naar mijn bericht kijk zie ik er maar 2 of 3..... komt dat door mijn te grote post misschien?
Je bedoelt als je de pagina in zen geheel bekijkt? Dan komt dat waarschijnlijk doordat je foto's nog aan het inladen zijn
Onweersdagen: 0
BEDANKT... !!
voor de mooie foto's en filmpje,
ik heb hier in het westen niet zulks mooie's mogen meemaken maar jullie brengen daar verandering in, ... en ja ik ben jaloers !!