Zit je dan net in je nieuwe woning op 4 hoog, heel mooi uitzicht omdat ons balkon op het zuiden ligt, maar wel even wennen..
Helaas is het zicht niet goed genoeg om wat moois te schieten..
Werd om 8 uur wakker, daarvoor had het al flink geonweerd. (volgens mijn dochter)
Nu weer harde donder.
Zag net een groep van 100 Gierzwaluwen op de vlucht voor het slechte weer.
(Dit zijn vogels die altijd in de lucht leven)
En deuken in auto's?
Snap wat je bedoeld hoor. Schade is nooit leuk. Maar grote hagel is idd een vrij zeldzaam fenomeen... Tenminste hier in Friesland. Zolang het maar geen baseball size wordt
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Zo was ik gister nog heel negatief over het weer.
Zo krijg ik nu mijn antwoord. want wat ben ik lekker wakker geonweert.
Om de seconde een ontlading, harstikke veel water.
Wauw, jammer dat ik de rolwolk niet heb gezien maar wat een mooi buitje!
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Snap wat je bedoeld hoor. Schade is nooit leuk. Maar grote hagel is idd een vrij zeldzaam fenomeen... Tenminste hier in Friesland. Zolang het maar geen baseball size wordt
Wie weet vandaag Hier regent het maar het onweer zit nog wat zuidelijker.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen