Vandaag trekt er een warmtefront over onze regio, welke veroorzaakt wordt door een warmtebel boven Koekelare. Deze bel wordt bijna zeker veroorzaakt door de bbq van BartS.
Met een temperatuur van 24 bestaat er ook een kans op onweer. En al zou deze kans er niet zijn. Bart bliksemt wel iedere dag het weerbericht in elkaar en dondert hiermee altijd de spijker op de kop.. of was het slaan . BartS wandelt graag, zegt hij. Wij hebben het vermoeden dat de wandelroute naar het café al aardig uitgesleten is.
BartS staat binnen de crew bekend als een smulpaap en een lekkerbek. Regelmatig krijgen we de lekkerste recepten voorgeschoteld en loopt het water ons in de mond van de foto's van zijn kookkunst. Als Bart niet aan het kokkerellen is, dan sproeit hij wel, bij voorkeur bij zijn schoonmoeder.
We hebben het dan echt over onkruidbestrijding.
Als Bart zijn handen niet onder de blaren zitten van de bbq, dan slaan ze wel groen uit. Want ook rommelen buiten is één van zijn hobby's. Sommige mensen noemen dan tuinieren.
Rest ons de vraag: Hoe laat krijgen we vandaag onweer Bart? En ja we beginnen te rennen.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag namens de crew
Basch
Marga
Bronk
Snufj
MarkNL
Debbieke
Sanwa
Tatanka
Ries
Oh en niet te vergeten .... zijn leeftijd
©Onweer-Online
Bron: Masa
| Gewijzigd: 14 juni 2012, 00:07 uur, door Bronk
en een hele fijne dag gewenst! met uiteraard goed weer!
zou ik bij deze meteen mogen vragen voor een mooiweerbericht voor overmorgen?
gezien ik dan mijn verjaardag met bbq vier