Leuk om te zien !! | Gewijzigd: 13 oktober 2012, 10:07 uur, door NoodweerBenelux
Die rode stipjes toren is de zendmast bij Nieuwegein, als je vanaf daar omhoog kijkt kun je een 'knipperlichtstreep' van een vliegtuig zien. Dat geeft een beetje perspectief over hoe ver het onweer weg is terwijl het toch fel aan het weerlichten was.
Normaal kijk ik het liefst vanachter het raam of buiten in de tuin maar ik heb al zo lang geen onweer meer gezien hier en ik heb zo vaak onweer net gemist deze zomer dat ik nu de hond heb gepakt en ben gaan lopen om er middenin te zijn.
Heerlijk. Helaas was het alweer zo goed als voorbij toen ik weer thuis kwam en mijn bed in ging. Had graag nog wel een poosje vanuit mijn bedje naar de mooie flitsen willen kijken maar ineens leken ze op te zijn.
Vandaag hoop ik nieuwe ronde nieuwe kansen.
In de gaten houden ! Voorlopig nog geen onweer precies.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
KNMI.nl:
provincie Friesland
Provincie Friesland Uitgifte: 13/10/2012 14:07 uur LT
Onweer Bij buien kan er soms ook onweer voorkomen. Geldig: zaterdag 13 oktober 2012 vanaf ca 14 uur gedurende ca 22 uur | Gewijzigd: 13 oktober 2012, 14:47 uur, door Rutger83
Het lijkt er inderdaad op . Onweer vooral aan de zuidelijke kant van de storing. (boven FR) ..
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1