Najah hij moet niks natuurlijk,en aangezien het pas Donderdag is | Gewijzigd: 16 augustus 2012, 17:28 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Najah hij moet niks natuurlijk,en aangezien het pas Donderdag is
nu druppelen interssante kaarten binnen op voor GFS. Cape blijft hoog, schuift ietsie eerder naar het oosten maar buien die Nederland in stromen lijken de hoge cape voor zich uit te duwen. In Zuide Belgie (provincie Luxemburg) lijkt er een bui samen te vallen met hoge Cape....
hetgeen resulteert in het volgende kaartje met weersymbolen.
Nog meer kaartjes bekeken hebbend zie ik vooral onweer in Nederland vanaf maandagochtend gedurende de dag, vooral in zuid en zuid oost en een tikkie oost
| Gewijzigd: 16 augustus 2012, 18:09 uur, door jcroon
Als ik een auto en rijbewijs had, was dat zeker het geval
Ben benieuwd voor zondag, denk persoonlijk (ben geen kenner) dat het beetje hetzelfde zal zijn als gisteren: namelijk heel plaatselijk maar misschien wel heviger!
Als ik een auto en rijbewijs had, was dat zeker het geval
Ben benieuwd voor zondag, denk persoonlijk (ben geen kenner) dat het beetje hetzelfde zal zijn als gisteren: namelijk heel plaatselijk maar misschien wel heviger!
Daarom net, ik zou graag is willen chasen met leden van het forum Lijkt me nice, ipv thuis te staren naar dat scherm! | Gewijzigd: 16 augustus 2012, 22:13 uur, door charrly
Heb momenteel hoofdpijn! Gehele dag al btw,zal wel aanhouden voorlopig jammer genoeg!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Morgen overdag is er af en toe zon en in de loop van de dag neemt de kans op een regen- of onweersbui toe. De middagtemperatuur loopt uiteen van 21 graden vlak aan zee tot 26 a 27 graden in het oosten van het land. De wind is zwak en waait uit uiteenlopende richtingen. (Bron: KNMI)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Als ik de temperaturen op hoogte en aan de grond bekijk zou dat wel eens kunnen dat er een donderklapje te horen is tijdens een bui.