ff afwachten, do en vrij zijn voor mij de enige dagen deze week dat ik vrij en ongehinderd van enig weer kan genieten.
maar nu ik naar buiten kijk zou 25-28 graden, niet doorbroken door enige regenval, ook heel aanlokkelijk zijn, ook al zou het gebrek aan buienactiviteit ook uitblijven van onweer betekenen.
de "weer"kaartjes van GFS geven alleen laat op de avond/nacht de onweerssymbooltjes aan, niet overdag als de cape het hoogst is, dan volgens GFS ook geen regen in de buurt.... dit trekt dan naar het oosten
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
gewoon blijven volgen,niets is zo wisselvallig als het weer! de ene plaats gaat het tekeer en n paar km,s verder is er niets aan de hand!
http://www.reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam.html
http://www.reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam.html
echt geen strandweer brrrrrr
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Vrijdag, 10 uur s'ochtends.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
maar einde van noordholland zal het echt over zijn,
En stefan uit heerhugowaard ( Hier 3 km vandaag )
Ik begrijp dat je zo blij bent dat wij OOK eindelijk eens onweer hebben, maar dit stelt echt zeer weinig voor
ps, Nog geen flits gezien, Wel harde wind ( 4 donders gehad waarvan 1 matig,) Richting denhelder/Groet heeft iets meer massel gehad dan wij,
-- Nogmaals, -- Het is aan het deactiveren, maar niet getreurt, voor vrijdag staat er ook iets leuks op de planning zo als het er nu uit ziet ;;)
maar einde van noordholland zal het echt over zijn,
En stefan uit heerhugowaard ( Hier 3 km vandaag )
Ik begrijp dat je zo blij bent dat wij OOK eindelijk eens onweer hebben, maar dit stelt echt zeer weinig voor
ps, Nog geen flits gezien, Wel harde wind ( 4 donders gehad waarvan 1 matig,) Richting denhelder/Groet heeft iets meer massel gehad dan wij,
-- Nogmaals, -- Het is aan het deactiveren, maar niet getreurt, voor vrijdag staat er ook iets leuks op de planning zo als het er nu uit ziet ;;)
Vrijdag staat er iets heel moois op de planning Met name voor het oostelijke deel van het land,
Waarschijnlijk (Nog) Geen code oranje waard,
Ook het weste krijgt hier mee te maken maar wel wat minder en wat vroeger, Zo rond 7 a 8 uur, (Tijdens de spits) hoe verder de buien dan het land in trekken hoe steveriger de buien worden !!!
Maargoed, Donderdag......??? Ziet er voor het weste nog mooier uit !!!.. Zou zomaar eens Code oranje worden met gevolg van Onweer-hagel-en-of-Wintstoten
Maargoed, ik ben geen expert, Dit is gewoon wat mijn gevoel me ingeeft als ik zo de site's en beelden bekijk
Mvgggggggggggggg Robert
Vrijdag staat er iets heel moois op de planning Met name voor het oostelijke deel van het land,
Ook het weste krijgt hier mee te maken maar wel wat minder en wat vroeger, Zo rond 7 a 8 uur, (Tijdens de spits) hoe verder de buien dan het land in trekken hoe steveriger de buien worden !!!
Maargoed, Donderdag......??? Ziet er voor het weste nog mooier uit !!!.. Zou zomaar eens Code oranje worden met gevolg van Onweer-hagel-en-of-Wintstoten
Maargoed, ik ben geen expert, Dit is gewoon wat mijn gevoel me ingeeft als ik zo de site's en beelden bekijk
Mvgggggggggggggg Robert
En van waar haal jij al deze informatie vandaan?
Mvgggggggggggggg Robert
En van waar haal jij al deze informatie vandaan?
ik hoop dat je gelijk hebt over donderdag.
Ik hoop zo dat de situatie niet versclechtert en de cape praktisch weg is.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0