tis pas 3 uur buien kunnen bovendien spontaan ontstaan in ons kikkerlandje xD
| Gewijzigd: 12 juni 2012, 14:53 uur, door NitroGenetics
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik hoop dat ik mij vandaag niet naar het klaagtopic moet begeven
Citaat van svenne, dinsdag 12 juni 2012, 14:58 uur Citaat van thunderstorms_4ever, dinsdag 12 juni 2012, 14:55 uur Hier geen normaal weer!!!! Daarnet een barst in men achterraam beneden. Die knallen van die ontladingen zijn niet normaal!. Ik raad jullie aan van niet naar bliksems(rechtstreeks) te kijken want ikzelf was er ook niet goed van, nog altijd niet.. Heb ook een prachtig filmpje gemaakt. Geniet ervan en wil dat filmpje zeker nog zien!
Ik hoop dat ik mij vandaag niet naar het klaagtopic moet begeven
Ik wil dat ook zien!
En Svenne: het is hier beginnen bliksemen
Berichten samengevoegd door Bronk (oei, sorry :p)
Edit: studeren is echt moeilijk op deze manier... xD
Edit 2: 4e bliksemflits voor vandaag juist gezien | Gewijzigd: 12 juni 2012, 15:12 uur, door Jana
Waar in Antwerpen zit jij juist?
Daarstraks gezegd: Lint
Juist ten Z.O. van mij dus
hier begint het ook te regenen, voorlopig wel nog ni indrukwekkend...
misschien door het onweer zelf? :s
en is wel stom... :s
Kheb het ondertussen kunnen openen hoor. (fieuw). Maar het geluid werkt niet mee, het ruist heel de tijd en bij een inslag ruist het nog meer maar ik wil wel een poging doen om het erop te zetten hoor.. De donders waren véééél te hard trouwens.
Onweersdagen: 0
Kheb het ondertussen kunnen openen hoor. (fieuw). Maar het geluid werkt niet mee, het ruist heel de tijd en bij een inslag ruist het nog meer maar ik wil wel een poging doen om het erop te zetten hoor.. De donders waren véééél te hard trouwens.
:)
hier lijkt het ergste trouwens precies over wilrijk te trekken, allé, het is aan die kant toch donkerder dan aan de kant van Edegem centrum (en het is aan die kant dat ik de bliksem gezien heb daarstraks )
Btw: ik ga mijn laptop uitzetten denkk, want anders zit ik om de 5min te controleren wat het (on)weer doet en gaat doen en ik heb morgen examen... xs