ik zit momenteel in Terneuzen
Je zou beter naar hier komen. Het is de moeite! Alle bliksems die ik zie zijn inslagen met harde knallen! Heb 2 filmpjes gemaakt welke ik later zal uploaden op het forum
Onweersdagen: 0
Naar het noorden afzakken?
ik zit momenteel in Terneuzen
Je zou beter naar hier komen. Het is de moeite! Alle bliksems die ik zie zijn inslagen met harde knallen! Heb 2 filmpjes gemaakt welke ik later zal uploaden op het forum
als ik niet aan het werk was had ik dat gedaan... het word wel weer tijd om nieuwe onweersfoto's aan mijn collectie toe te voegen
Ja is waar, eerst ging ik hier niets krijgen en nu is het toch al een 20 minuten aan het regenen. En volgens de buienradar zou ik hier seffes matige regen moeten krijgen. Mischien groeit hij ondertussen wat tot bij jou.
En terwijl ik dit bericht tip begint het hier opeens stevig te regenen!!
Hier (Edegem) nog niks... Ik hoop dat dat ook nog een kwartiertje zo blijft, want ik moet even 'uitwaaien' (hoewel er ook dus ook geen wind is) tussen het blokken door... xD -> daarna mag het hier ook losbarsten
Het heeft meer en meer de neiging om naar het noorden af te zakken dus ik denk dat je er ook weleens zou van langs kunnen krijgen. In ieder geval, de buien die nu rond dwarrelen en amper bewegen zijn toch lekker stevige buien hoor.
Vanuit Edegem richting Boom
Nog altijd droog hier, dus het zal ZEKER nog effe duren tot het bij u is Svenne (als het al tot bij geraakt... maar ik zal mee hopen ) | Gewijzigd: 12 juni 2012, 14:31 uur, door Jana
Maar soms activeert het heel sterk op plaatsen, dan weer niet. Ben benieuwd!
Regio Gent en delen van West-Vlaanderen krijgen allesinds de volle laag! (en in het Westen zou het drogen blijven zeiden ze)
Ik denk toch dat ik nu even in de keuken ofzo ga kijken
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Welkom Mogenar. Blij om er een Antwerpenaar bij te hebben
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Maar soms activeert het heel sterk op plaatsen, dan weer niet. Ben benieuwd!
Regio Gent en delen van West-Vlaanderen krijgen allesinds de volle laag! (en in het Westen zou het drogen blijven zeiden ze)
Het is hier ondertussen beginnen donderen
Thanks
Gisteren was het hier ook mooi, eventjes mooie rotatie gezien onderaan het onweer.
Vind ik ook! (alhoewel ik eigenlijk een rasechte Limburger ben, maar met dat ik in Antwerpen op kot zit vind ik het wel handig dat er mensen in de buurt zijn die kunnen zeggen hoe het er bij hun aantoe gaat )
Ik zit er ook nog niet zo lang op
Ik denk toch dat ik nu even in de keuken ofzo ga kijken
mss was da die donder die ik zo hard tot hier hoorde... xD
Ik heb dat trouwens ook ooit gehad, was echt vies... Was buiten onder het afdak naar het onweer aan het kijken toen op 20m ofzo van mij de bliksem insloeg... Ik dacht dat ik door het afdak ging vliegen van het schrikken... De TV binnen stond trouwens uit, maar die was blijkbaar aangesprongen op het kanaal waar die het laatst op stond toen de bliksem insloeg... xD
En het gedonder begint hier precies toe te nemen
Volgens buienradar wel helaas voor walcheren..... Buien schuiven heel langzaam noordwaarts/noordwestwaarts. Zo langzaam dat het amper te zien is op buienradar.
Daarom denk ik ook dat er vele straten blank zullen staan.