ik hoop overdag, want 's avonds hebben we een vergadering over de 380KV lijn die ze langs het dorp gaan leggen (waar 2 jaar geleden de masten omwaaiden (Vethuizen west van Etten)) | Gewijzigd: 11 juni 2012, 18:35 uur, door Etten-Achterhoek
vieze stevige regen niks bijzonders en zo te zie gaat het ook nog wel even door, hele avand dus weer verpest.
Edit BartS: Gelieve wat op het taalgebruik te letten aub. | Gewijzigd: 11 juni 2012, 19:16 uur, door Bart Standaert
nu is er een bui vlakbij, ik hoopte toch zo op ostgewitter! maar tot nu toe is er geen vonkje voor de bui gevonden (
duimen draaien dan maar! en anders maar ff genieten van de regen!
*update* zie zojuist dat de cape toch stiekem klimt! wie weeet! | Gewijzigd: 11 juni 2012, 19:05 uur, door jennifer83
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Jeetje, het is echt over ons heen getrokken en in Rotterdam losgebarsten. Hier zijn een paar miezerdruppeltjes gevallen. Alsjeblieft Rotterdam, de mooie luchten waren voor ons, de overlast is voor jullie
Als eerste hebben we hier in alkmaar zowel Vorig jaar (Bijna geen) en dit jaar Geen onweer gehad
Nu lijkt het er plotsling toch aan te komen !!!! ?? of toch niet
NET VOOR alkmaar stopt het met stijgen ( Echt nog geen 5 km hier vandaag )
En gaat het Westelijke richting de zee op,
Gelukkig zie ik nog een kleine storing achterna komen die ook westelijke richting gaat,Misschien dat deze kleine onweers storing ons raakt ( Hoop wel dat hij dan zn kracht bewaard voor alkmaar )
Aan de zee wonen is geen pretje, Bijnaa nooit onweer hietzo