dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Maar wat gaan die buien doen terwijl de wind boven antwerpen uit het oost zuid-oost komtDie wind, dat vraag ik me ook al een tijdje afWind opeens veranderd en naar het noorden gedraaid??
-afbeelding-
Je hebt gelijk dat de wind vreemd doet om dat buiencomplex. Kan komen door het inzuigen van lucht ofzo, want een bow echo lijkt moeilijk met een lage LLS en bijna geen shear.
Edit Debbieke: witregels weg gehaald
| Gewijzigd: 11 juni 2012, 15:51 uur, door Debbieke
nou die bui boven dordrecht die ook boven zwijndrecht hing gaf hier ook alleen maar regen hoor.
Owh ja volgens mij ging zwaarst gedeelte over Zuid. Ik zit in de laar west, en heb 11 mm en regent en romeld nog steeds flink. In de betuwe gaat nu los!
nou die bui boven dordrecht die ook boven zwijndrecht hing gaf hier ook alleen maar regen hoor. Hier dus zelfs dat nog niet eens, geen spetter Maar ik zie alweer nieuwe donkere wolken aankomen, dus nieuwe kans!
nou die bui boven dordrecht die ook boven zwijndrecht hing gaf hier ook alleen maar regen hoor. Hier dus zelfs dat nog niet eens, geen spetter Maar ik zie alweer nieuwe donkere wolken aankomen, dus nieuwe kans
terwijl ik typ dat we t hier kunnen vergeten een rommel in de verte whaha
Maar wat gaan die buien doen terwijl de wind boven antwerpen uit het oost zuid-oost komtDie wind, dat vraag ik me ook al een tijdje afWind opeens veranderd en naar het noorden gedraaid??
Ik denk zel dat het hele gebied waarin de windrichting een lus lijkt te maken naar het noorden is gegaan.
Klopt marije volop bliksemaktiviteit nu in het rijnmond gebied