YES, ze zijn volgens mij eindelijk gestopt met werken hier! xD
nog 3 flitsen gezien ondertussen. (met serieuze donder erachter)
Wel nog altijd ni veel gezien van de voorspelde regen...
(sorry als ik te enthousiast post... xD zal PROBEREN eraan te denken om gewoon mijn bericht bij te werken als ik snel na elkaar iets wil posten? xp) | Gewijzigd: 11 juni 2012, 14:47 uur, door Jana
goed donker hier, maar nog geen onweer helaas
Komt nog wel hoor.. is nog vroeg !! lijntje dat er aankomt zal best wel wat geven daar
Komt nog wel hoor.. is nog vroeg !! lijntje dat er aankomt zal best wel wat geven daar
haha net nu ik dit lees begint het hier te rommelen haha
haha net nu ik dit lees begint het hier te rommelen haha
:D Gun het je heel erg na al die teleurstellingen haha .. duim je ook ff voor mij
Maar wat gaan die buien doen terwijl de wind boven antwerpen uit het oost zuid-oost komt
| Gewijzigd: 11 juni 2012, 14:58 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
ik wou juist zeggen: verheug u er ni teveel op, want hier lijkt het al gedaan te zijn, maar nu komt er toch juist nog een bliksemflits zeker! :p
maar ne vette is het toch ni hoor...
ik wou juist zeggen: verheug u er ni teveel op, want hier lijkt het al gedaan te zijn, maar nu komt er toch juist nog een bliksemflits zeker! :p
maar ne vette is het toch ni hoor... Is voor mij dan ook het eerste 'onweer' van dit jaar
Maar inderdaag, de zwaarste ken van de bui heeft zich gesplitst en gaan recht en links van mij langs, maar toch paar flitsen gezien. Is al iets in deze barre tijden
Nu zag het er goed dreigend uit, echt een onweerlucht.
Opeens gewoon grijs nu en alleen maar gewone regen....
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Had wat mooie foto's gemaakt maar ze zijn te groot om te kunnen uploaden. Thuis dus even verkleinen en dan plaats ik ze later wel.
Maar wat gaan die buien doen terwijl de wind boven antwerpen uit het oost zuid-oost komt
Die wind, dat vraag ik me ook al een tijdje af
Maar wat gaan die buien doen terwijl de wind boven antwerpen uit het oost zuid-oost komtDie wind, dat vraag ik me ook al een tijdje afWind opeens veranderd en naar het noorden gedraaid??
Edit Debbieke: witregels weg gehaald | Gewijzigd: 11 juni 2012, 15:51 uur, door Debbieke
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1