©Onweer-online
KMI geeft code geel voor het ganse land (behalve de kust): Van 30/05 12u tot 30/05 22u : In het binnenland verwachten we opnieuw buien die plaatselijk kunnen vergezeld zijn van onweer.
Persoonlijk denk ik dat het net zoals gisteren zal zijn, buien zullen ontstaan op de grens Vlaanderen-Wallonië. In Vlaanderen verwacht ik weinig (misschien een stukje Limburg)
Edit: Kaartje toegevoegd | Gewijzigd: 30 mei 2012, 10:58 uur, door Bart Standaert
Het was toch vooral buiten ons taalgebied....Gezien wat er in Limburg naar beneden gekomen is? Het is toch altijd leuk om volgen
Het was toch vooral buiten ons taalgebied....Dit forum is ook te bekijken via www.onweer-online.be. Onweerskansen voor Nederland en België dus.
woensdag 30 mei 2012
Over het Belgische reliëf, alsook in de gebieden nabij de Franse grens, zijn deze namiddag enkele onweerbuien mogelijk. Toppen tot zo'n 8 km en lokaal zoals gisteren lokaal mogelijk wat wateroverlast, maar veel zal dat niet voorstellen. Voorts slechts matige onstabiliteit en geen shear van betekenis, dus zwaar onweer van dynamische aard, noch organisatbie bij de buien, is van toepassing.
Bron: Severe Weather Outlook Benelux
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Daar zat ik net toevallig ook naar te kijken. Iemand een idee?
die zullen uitdoven;)
Daar zat ik net toevallig ook naar te kijken. Iemand een idee?
die zullen uitdoven;)
Ja, ik zie het. Helaas pindakaas
Zojuist hier een flinke hagelbui die uit het niets zeer snel ontstond en doortrok richting Duitsland. De wind is flink aangetrokken en er zitten mooie tekeningen in de lucht. Hopelijk gaat er zo nog meer boven de Kempen ontstaan en krijgen we hier boven Midden-Nederlands-Limburg nog een klap onweer. De atmosfeer is hier in ieder geval heerlijk onstabiel.
en deze prachtige site draaiende houd.
Dus bij deze Bravo Bart ( en de rest van het team )
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/