Ik heb een vraagje,ik ga namelijk volgende week Donderdag 07-06-2012 om 09.30 vliegen vanaf Schiphol naar Punta Cana (Dominicaanse Republiek) voor een welverdiende uitrust vakantie na een hoop ellende gehad te hebben het laatste jaar! (Overlijden van me vader etc etc)
Nu de vraag....................Je voelt hem natuurlijk al aankomen Hoe is het onweer daar en zijn er kansen op Onweer daar volgende week,en wanneer zijn daar de beste kansen op Onweer? Middagen-Avonden of Nachten?
Als er hier mensen op het Forum zitten met ervaringen,hoor ik het allemaal graag.
Ook wat ik er eventueel kan verwachten kwa onweer,omdat het er misschien kort maar behoorlijk te keer kan gaan. (Tropen)
Groeten,
Thunderfreak (Leen)
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
De kans lijkt me dan het grootst in de avond.
Ik weet het niet precies maar het lijkt me wel dat je onweer mee gaat maken daar, in ieder geval 1 keer in de vier dagen.
Uit mijn ervaring in maleisie, heb het idee dat het onweer in de tropen veel meer in de wolken zit... kwam ook omdat ik vaak in het oerwoud zat en dus geen uitzicht had.
Bijna elke avond als je omhoog naar de sterren hemel keek heel veel weerlicht. Allen vanuit de bako caves in Kuala Lumpur heb ik echt mooi onweer gezien. Verder heb ik niet veel onweer gehad.
Maar maleisie is weeer aan de andere kant van de wereldXD Kwa onweer kansen in de tropen weet ik niet zoveel. Ik zou zeggen neem je camera mee, ga genieten, en als er een onweersbui langskomt is het een leuk extratje. Geniet gewoon van je vakantie =)
Gr
Niels
Thanks.
Heb even een mailtje gestuurd daar het reisbureau. Het zou een leuk extratje wezen mocht ik het eens meemaken ergens in de 12 dagen dat ik er zit.
Verder zal ik zeker gaan genieten van de vakantie.
Ga ieder geval mijn best doen mocht het tot een onweer komen om een leuk verslagje te maken als ik weer thuis ben voor op dit forum.
Thanks voor de info
Grt,
Thunderfreak.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Thanks.
Heb even een mailtje gestuurd daar het reisbureau. Het zou een leuk extratje wezen mocht ik het eens meemaken ergens in de 12 dagen dat ik er zit.
Verder zal ik zeker gaan genieten van de vakantie.
Ga ieder geval mijn best doen mocht het tot een onweer komen om een leuk verslagje te maken als ik weer thuis ben voor op dit forum.
Thanks voor de info
Grt,
Thunderfreak. Graag gedaan en we wachten met smart af op je eventuele verslag..en geniet vooral van je vakantie.groetjes Tatanka
mooiste onweer?
op de terugweg in het vliegtuig, vliegtuig moest tussen behoorlijke buien door laveren, dan weer een bui me ontladingen (CC) links, dan weer rechts.. Heaas was de ouwe tupolev zo aan het bewegen dat je geen fototoestel vast kon houden.
Jaja, ik heb nog met aeroflot gevlogen in de jaren 80... en ik leef nog steeds.