En dan te bedenken dat ik gisteravond op GFS eigenlijk vooral regen zag, sterjer nog, de 00Z run gaf ook een natte dag aan.
Zouden we morgen nog zo'n mooie dag krijgen? En een stralend weekeinde? GFS zegt van niet maar ja.
hier helaas op 10 minuutjes na de hele dag wolken voor de zon...:( het is zonder de zon ook gelijk veel benouwder dan wanneer de zon schijnt
En dan te bedenken dat ik gisteravond op GFS eigenlijk vooral regen zag, sterjer nog, de 00Z run gaf ook een natte dag aan.
Zouden we morgen nog zo'n mooie dag krijgen? En een stralend weekeinde? GFS zegt van niet maar ja.
Ja ik hoor het ze nog zeggen, 'maandag wordt de beste dag van de week'. Nou maandag was idd een mooie dag, gisteren was nog mooier en vandaag was het nog mooier. Er lijken nu 2 mindere dagen aan te komen maar zaterdag wordt het weer mooi Maandag is zo'n dag dat je in voor of najaar "mooi"zegt, nu zo iets van "da's net gin zomer", vandaag begint weer grauw en volgens meteox komt er een blauw plukje aan wat niet eens gaat zeggen dat het regent maar wel dat het voorlopig grauw blijft. Jammerjammer.
nie echt nee maar ja, een paar weken terug hadden we het best redelijk, maar toen liete mijn buren n hun zwembad zomerklaar maken en vanaf dat moment ging het mis met de zomer. Vanaf dinsdag is het beter geworden. Laten ze die dag net op vakantie zijn vetrokken....
Al de troep die ontstaat op de oceaan moeten we verwerken. De hogedruk gebieden liggen veel te zuidelijk.
Begin volgende week zou de srtaalstroom iets noordelijker gaan, maar nier ver genoeg om standvasrig weer te geven.
Tja ik denk dat de zomer verder zal kwakkelen. 2 dagen mooi, en aantal dagen slecht. Geniet van de mooie dagen zou ik zeggen.
Maar dan zie ik dit staan. Mooie hogdrukgebied dat zich aansluit aan een ander hogedrukgebied. Ziet er mooi uit voor standvastig zomerweer maar is spijtiggenoeg nog ver weg.
Eerste dag hogedruk zou direct overal meer dan 20 graden opleveren.
aansluiting van de hogedrukgebieden de neerslag verduidelijkt nog eens waar de lagedruk dan zit.
Positief vooruitzicht zou ik zeggen maar jammer genoeg zoals ik zei, nog wat ver dus zullen we moeten afwachten. | Gewijzigd: 6 juli 2012, 21:41 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Kvind het alleen raar van die vriestemperaturen daar...
Precies op het goede moment. Mijn vakantie begint namelijk pas 27 juli | Gewijzigd: 7 juli 2012, 11:42 uur, door marco-groningen