Het schijnt dat we op een een scheidslijn tussen warme en koude lucht zitten die rotsvast zit.
Hoop dat ze fout zit overigens.... Ik hoop het ook....
dat we op een scheidslijn zitten dat heb ik ook wel in de gaten maar hoe je kunt verklaren dat die rotsvast zou zitten? Er kan natuurlijk in de komende dagen of weken iets gebeuren waardoor dat helemaal op zijn kop gaat, iets wat gewoon nog niet te voorspellen is.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
nee,dan onweert het niet het koufront zou beter dagen blijven liggen boven west frankrijk,hebben we elke dag onweer
| Gewijzigd: 26 juni 2012, 19:07 uur, door jcroon
helemaal mee eens, ik word ondertussen ook wel schijtziek van dit weer, in de lente hebben we hier in het noorden welgeteld een week mooi en warm weer gehaden voor de rest alleen maar regen koude en wolken het is ... zomer geen herfst.
helemaal mee eens, ik word ondertussen ook wel schijtziek van dit weer, in de lente hebben we hier in het noorden welgeteld een week mooi en warm weer gehaden voor de rest alleen maar regen koude en wolken het is ... zomer geen herfst. Kijk eens aan, Brabanders en Friezen op één lijn..... Waar het uitblijven van de zomer allemaal niet goed voor is.
Bron: Wetteronline
ik vrees dat als dit kaartje uitkomt noord en misschien middennederland niet veel van het onweer zal krijgen omdat het daar veel kouder is | Gewijzigd: 27 juni 2012, 11:18 uur, door Jenss
ga in ieder geval binnekort op vakantie naar turkije, lekker graadje of 40 zal ff wennen zijn
ga in ieder geval binnekort op vakantie naar turkije, lekker graadje of 40 zal ff wennen zijnIk durf het hier op dit forum bijna niet te zeggen maar......
... wat en heerlijke avond...
.. nog steeds eigenlijk ook al koelt het wel af nu...