Vrees voor de zomer 2012, zal toch moeten snel veranderen.
we hebben nog twe maanden, drie als je september ook meerekent, want het kan dan nog heel aardig zijn....
en ook oktober is zo'n maand dat je nog wel eens een "t-shirt-dag"hebt
Ik herriner me 10 september vorig jaar nog... Temps boven 25 graden en 's avonds onweer.
Ik weet wel dat het in Zeeland flink onweerde 's avonds met grote hagelstenen en dat pas later in de avond de rest van het land aan de beurt was...
Bij onweer op afstand heb je ook als voordeel dat je vrijwel altijd de goede kant op kijkt en alles kunt zien, als je er middenin ziet dan is een mooie ontlading net zo vaak achter je dan voor je, dus mis je al snel de helft, als het niet meer is want ook de ontladingen in je ooghoeken zie je eigenlijk maar half.
Vrees voor de zomer 2012, zal toch moeten snel veranderen.
we hebben nog twe maanden, drie als je september ook meerekent, want het kan dan nog heel aardig zijn....
en ook oktober is zo'n maand dat je nog wel eens een "t-shirt-dag"hebt
Ik herriner me 10 september vorig jaar nog... Temps boven 25 graden en 's avonds onweer.
Ja, en wát voor een onweer! Mooie lichtshow met elke seconde een flits!
Inderdaad, ik herinner me het nog als de dag van gisteren! Alleen jammer dat het bijna alleen maar flitsen waren en geen zichtbare 'bliksemstrepen'.
Inderdaad, ik herinner me het nog als de dag van gisteren! Alleen jammer dat het bijna alleen maar flitsen waren en geen zichtbare 'bliksemstrepen'.
Geen?.. Ik heb hele indrukwekkende bliksemschichten gezien... Heb er zelfs nog 2 vertraagd op Youtube gezet
want voriga jaar de 28ste van juni was ook uitzonderlijk heet en vlak daarna weer rond de 20 graden.
toeval bestaat niet toch?
weather without storms is no weather at all.
want voriga jaar de 28ste van juni was ook uitzonderlijk heet en vlak daarna weer rond de 20 graden.
toeval bestaat niet toch? Inderdaad! Had er nog niet op gelet
Ik zag toen genoeg cc bliksemflitsen hoor, was zéér indrukwekkend!
Bij mij waren het enkel flitsen helaas... Maar zo een dag als 10 september komt niet heel vaak voor zo laat in het jaar! Laten we op herhaling hopen.
Het schijnt dat we op een een scheidslijn tussen warme en koude lucht zitten die rotsvast zit.
Hoop dat ze fout zit overigens.... | Gewijzigd: 26 juni 2012, 11:15 uur, door Drentschehoeve