Met veel neerslag!
En flink wat shear.
Perfecte onweerskansen! Maar ik denk dat dit plaatje nog wel eens zal veranderen in de komende dagen. Pas donderdag of vrijdag zullen we meer weten over de zondag.
Comentaar: Er zijn nog steeds lokaal onweersbuien mogelijk. Vannacht wordt het op de meeste plaatsen droog maar dinsdag is er opnieuw onweer op diverse plaatsen met lokaal kans op veel neerslag.
Bron: MeteoAlarm
Comentaar: Kans op onweer
Bron: MeteoAlarm
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
je haalt me de woorden uit de mond;) ik word ook schijtziek van dit weer met van die dagen dat het 9 van de tien keer niet warmer dan 15 graden wordt, het is juni geen october of maart
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Met de mening van de rest van de reaguurders ben ik het ook eens:
Laat de warmte zijn intrede maar doen en wissel dit een beetje af met mooie onweerbuitjes en 's nachts een aangename slaap temperatuur
en het is alweer naar beneden bijgesteld:(-.-
het begint nu wel heel erg veel te lijken op een nog slechtere zomer dan die van vorig jaar.... | Gewijzigd: 13 juni 2012, 17:55 uur, door Sanwa
en het is alweer naar beneden bijgesteld:(-.-
het begint nu wel heel erg veel te lijken op een nog slechtere zomer dan die van vorig jaar....
Van mij mag het nog wel 2 weken slecht weer blijven want daarna heb ik (op boeken inleveren, kanoën in België en jaarsluiting na) vakantie. Wel vervelend dat ik volgende week nog zo'n toetsweek heb terwijl ik daar helemaal geen zin meer in heb....
Het was vorig jaar idd een slechte zomer. Vooral juli was nat en koud. Augustus en september kwam er nog onweer maar het meeste ging ten zuidoosten langs of stierf vlak voor ons uit. De enige dagen dat het warm was, waren 27 en 28 juni en nog wat eind augustus en september maar toen was de school alweer begonnen. 27 juni moest ik boeken inleveren. het was toen 's ochtends toen ik op de bushalte stond al drukkend warm. 28 juni had ik vrij en zat ik op onweer te hopen dat niet kwam. het was toen wel ontzettend warm. je kon bijna niet lopen van de hitte. en dan te bedenken dat er plekken in NL waren waar het nog warmer was! mijn broer wees mij op onweer-online en zodoende kwam ik hier terecht en was mijn fascinatie voor onweer begonnen.
Van mij mag het nog wel 2 weken slecht weer blijven want daarna heb ik (op boeken inleveren, kanoën in België en jaarsluiting na) vakantie. Wel vervelend dat ik volgende week nog zo'n toetsweek heb terwijl ik daar helemaal geen zin meer in heb....
Ik zou juist zeggen dat je dan als onweersliefhebber beter geen slecht weer kunt hebben, laat ons dan de komende twee wkeen genieten van mooi weer...
Mar ehh... Yikes, waar komt dit opeens vandaan???
Deze is wel heel plots zo oranje. Gelukkig voor Robert is Sint Philipsland nog aardig groen, stel je voor dat hij in de toetsweek gestoord wordt.
Afijn, ik moet het nog maar zien, maandag is nog net zo ver vooruit dat van alles kan veranderen, voorla omdat dit uit het niets is opgekomen.